Video van website lokaal opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Beste mensen,

ik wil deze video lokaal opslaan, heb wat programma's geprobeerd maar die geven allemaal een foutmelding, iemand een idee?


Dank!
 
Super, mag ik vragen hoe je dat doet?

Want ik zou deze ook nog graag downen. Dank!

Oeps, chrome geeft fout: Serverprobleem Onbekende serverfout. Probeer het opnieuw of neem contact op met de beheerder van de server.

IE doet helemaal niets. Krijg jij dat bestand wel binnen? Misschien wil je het mij dan mailen via WetRansfer?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb via de ontwikkelaarstools van Google Chrome gekeken welke URL aangeroepen wordt wanneer je de video laat afspelen.

Als ik in Chrome v35.0.1916.114 Mac OS de link laat opslaan doet hij het wel gewoon. De verbinding op mijn werk laat het niet echt toe om te gaan downloaden en uploaden voor je.

Je kunt het trucje zelf proberen door de pagina in Chrome te openen, vervolgens CTRL+SHIFT+i te drukken. Het ontwikkelaarsvenster zal verschijnen.

Onder het tabblad "Netwerk" zullen alle resources verschijnen die geladen worden. Nu is het moment dat je op afspelen gaat klikken en zul je zien dat er nieuwe regels in het ontwikkelaarsvenster gaan verschijnen.

Dan is het een kwestie van degene pakken waarvan de tijdslijn steeds langer wordt en die URL zal het moeten zijn.

Het kan goed zijn dat mijn link niet werkt omdat de URL op basis van een sessie wordt gegenereerd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan