ondertiteling synchroniseren serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis17715

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2014
Berichten
23
Hallo allemaal,
Ik heb een serie gedownload en ondertiteling maar de ondertiteling loopt niet in synch.
In vlc hoef ik alleen de ondertiteling tijd 3.3 s te versnellen en dan loopt het weer in synch.
Dus mijn vraag is is er ook een programma dat alle ondertitels in 1 keer kan versnellen?

MVG Dennis
 
Ik ook in het verleden, maar dan zit je soms uren te klooien. Ik heb dat afgeleerd en een voor mij handiger oplossing gezocht en gevonden : een andere versie van de film / versie downloaden. ;)
 
@gast0225 maar ik kan de goede video bestanden niet vinden?
Het is een oude tv serie
 
De Helpmij regels verzetten zich tegen noemen van vindplaatsen van software, maar ik ben wel nieuwsgierig of het idd. zo 'erg' is als jij schrijft. Om welke serie gaat het?
 
Het heet death note.
Je zult ondertitels vinden in het nederlands.
Maar de ondertitels horen bij een bepaald soort torrent download die lang geleden uitgestorven is.
 
Ehh, simpel te vinden én te downloaden en ook nog in verschillende besandsformaten, van AVI naar DVD 5, naar DVD9 en MKV.
 

Bijlagen

  • death note.jpg
    death note.jpg
    103,6 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Helaas heb ik niet zo'n abonnement dus het houd voor mij op.
Maar wel bedankt dat je voor me gezocht hebt misschien kan ik ooit nog ergens een gratis abonnement vinden voor een paar dagen.
Nu weet ik tenminste dat er nog Nederlandse (ondertitelt) afleveringen zijn.
 
Voor € 1,50 heb je al een dag of 3 een abbo bij een usenetprovider.
 
Ik heb al gratis trial gevonden.
Bedankt voor alle hulp.
Ik denk niet dat ik ooit een abbo zo kopen.
Ik vind het nogal duur.
 
Duur? Een paar euro per maand om alles op het gebied van films en muziek te kunnen downloaden?
 
Ik vind het echt duur.
12 euro per maand. Dan gebruik ik toch echt liever torrents.
 
Nee, zo'n abbo kost 2 tot 7 euro per maand, oftewel zo'n max. 25 cent per dag en je kunt 1 week nemen, een maand of net zolang als je wilt, opzeggen kan per dag. Klik
 
Laatst bewerkt:
Maar wat zijn nou de echte voordelen van usenet.
Ik zit nu er wel over na te denken om een abbo te nemen.
 
De voordelen:

- geen fake bestanden (na 2 jaar usenet ben ik er nog geen tegengekomen)
- geen virussen (na 2 jaar usenet nog geen virus binnengehaald)
- altijd (99%) Nederlands ondertiteld te vinden
- véél sneller te downloaden dan de overgrote meerderheid van de torrents
- afhankelijk van de provider tot wel 1250 dagen retentie

- jouw eigen verzoek is dus in 4 videoformaten te vinden, terwijl jij geen enkel torrentbestand kon vinden.

Wat kan ik er nog aan toevoegen?
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je wel gelijk in.
Maar ik zou usenet alleen gebruiken voor de wat meer zeldzamere dingen te vinden.
Dus dan zal de retentie heel hogen moeten zijn maar dat maakt het helaas duur.
Het enigste probleem wat ik nog heb is de melding dat ik niet genoeg repairblocks heb.
Heeft u misschien enige idee wat er mis is gegaan.
 
Da's misschien dan het nadeel van een Torrent (of wat je dan ook waarmee hebt binnengehaald) de poster heeft niet genoeg repairblocks meegestuurd dan wel de download is niet compleet.
 
Je bedoel het nadeel van usenet als ik correct ben.
Maar als ik het opnieuw download werkt het dan wel.
Ik download nu alles van death note binnen mijn 1100 retentie maar tot nu toe heeft niks gewerkt behalve 1 maar die had geen nl ondertitels.
 
Nee van een torrent. Je had namelijk niet geschreven dát je al aan het downloaden was vanuit een nieuwsgroep. Maar áls je al aan het downloaden bent vanuit een nieuwsgroep, dan ben ik even benieuwd hoe je dat dan precies doet. Het gebruik van nieuwsgroepen voor een nieweling is niet iets wat je zo maar binnen 5 minuten voor elkaar hebt, dat vergt even een half uurtje verdieping en een paar progjes instellen.

Het is namelijk niet zo dat je met het downloaden alleen er al bent. Je zal tegelijktertijd een voorziening moeten treffen om (idd. beschadigde of missing blocks) / bestanden te (laten) repareren. Er zijn nzb tooltjes die dat voor je kunnen doen, maar er zijn ook downloadprogjes die niet alleen een nzb voor je downloaden, maar alles automatisch achter elkaar doen, m.a.w. :
1. ze downloaden de spot
2. ze controleren 'm voor je op volledigheid én ze repareren de spot waar nodig en tot slot
3. pakken ze 'm voor je uit

Dus, waarmee zoek je de spots en waarmee download je?
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek de spots met spotnet.
Dan gebruik ik sabnzbd om te downloaden.
En sabnzbd repareert de spot automatisch (als ik het heb goed heb) maar dan geeft hij dus aan dat hij reparatie blocks mist.
Ik stuur je een foto als dat me lukt.
Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan