Bijzondere Foto techniek/bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Hallo,
Op TV zie je tegenwoordig vaak dat een foto als een soort diorama effect. Een foto is "gelaagd"gemaakt. Het beeld beweegt waardoor het effect ontstaat dat de bijvoorbeeld een persoon voor de foto staat.
Ik weet echt niet hoe het heet en dus al helemaal niet hoe ze dit maken. Het wel erg mooi om te zien. Wie herkent dit en weet wat ik bedoel.
Kan je dit ook zelf maken? Zoja welke software (of techniek) heb je daarvoor nodig.
 
:confused: Heb je toevallig een of ander voorbeeld ( of link naar voorbeeld ? ) van ?? zodat duidelijker jouw wens word :(
=========
Bedoel je zoiets ??
szzqyg.gif
dnggo2.gif
<<--Cliplets ! :D
 
Laatst bewerkt:
Nee , dat bedoel ik niet. Wel leuk. Kan ik ook met Nokia Cinemagraph maken. Je moet denken aan een foto met mensen erop. De mensen zijn als het ware van de foto losgemaakt en ervoor gezet. Alsof je in een kijkdoos kijkt.
Ben op zoek naar een voorbeeld......
 
:) Ow bedoel je dat dan snap ik van ware grootte miniaturen maken en zoiets toch ?? :D maar dat kan je bijna met elke foto-bewerking's programma ( als je maar zoekt onder thema Dioramma effecten maken ) enz..
Zoals ook bijv. met beroemde GIMP,( GIMP is gratis ! ) kijk even paar tips over --->>http://gimp-tutorials.net/Creating-Diorama-Effect-gimp-tutorial
 
Laatst bewerkt:
Tx, ik ga er eens mee aan de slag en kijken of het lukt :)
 
:confused: Heb je toevallig een of ander voorbeeld ( of link naar voorbeeld ? ) van ?? zodat duidelijker jouw wens word :(
=========
Bedoel je zoiets ??
szzqyg.gif
dnggo2.gif
<<--Cliplets ! :D

Hoe wordt dit eigenlijk gedaan de beweging in een foto? Thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan