Video buffer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinesh niddha

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
34
Beste forumleden,
Sinds ongeveer een week heb ik erg veel buffer problemen bij het afspelen van online videos. Dit probleem doet zich voor op websites zoals dumpert, autoweek etc. het kan wel 20 sec. duren na het aanklikken van een video voordat het wordt afgespeeld en eenmaal bezig begint het weer te bufferen. Opvallend is dat youtube daarentegen wel goed werkt.
Inmiddels heb ik het volgende geprobeerd, helaas zonder succes:
- Adobe flash player update
- Meest recente videokaart drivers
- Cache/ temp map ledigen
- Hardware versnelling uitgeschakeld
- Lokale opslag bestanden voor afspelen videos vergroot
- Slimcleaner om overbodige bestanden te verwijderen
- Systeemherstel


Bovenstaand heeft niet geholpen dus heb ik besloten om een schone installatie van windows te doen (was namelijk al van plan om dat binnenkort te doen). Zelfs dit heeft niet geholpen. Wat voor mij onbegrijpelijk is, is dat youtube dus wel goed werkt (zelfs 1080p videos)

Hebben jullie nog tips wat ik nog meer kan proberen? Of enig idee waar het aan kan liggen.


Info betreffend systeem:

Besturingssysteem
Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

Processor
AMD Phenom II X4 955

RAM
8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 669MHz (9-9-9-24)

Moederbord
ASUSTeK Computer INC. M4A88TD-V EVO/USB3 (AM3)

Grafisch
SA300/SA350 (1920x1080@60Hz)
1024MBATI AMD Radeon HD 7700 Series (Sapphire/PCPartner)

Opslag
149GB Seagate ST3160811AS ATA Device (SATA)
1863GB Seagate ST2000DM001-1CH164 ATA Device (SATA)
596GB Western Digital WDC WD6400AAKS-00A7B0 ATA Device (SATA)
111GB KINGSTON SH103S3120G ATA Device (SSD)

Geluid
Realtek High Definition Audio

Internet: UPC 120mb
 
Die flashplayer is dat een 32 bits of 64 bits. Dat zou een probleem kunnen zijn, let wel kunnen zijn he.

Het is maar een idee. Probeer hier eens te doorgronden. Klikje

Op die site kun je het een en ander controleren. Succes. Hoop dat het dat is.
 
Die flashplayer is dat een 32 bits of 64 bits. Dat zou een probleem kunnen zijn, let wel kunnen zijn he.

Het is maar een idee. Probeer hier eens te doorgronden. Klikje

Op die site kun je het een en ander controleren. Succes. Hoop dat het dat is.

Probeer Google chrome is i.p.v. IE. Daar zit die flasplayer al ingebouwd. Hoe is het dan met bufferen.
 
flash is 64 bit Versie 13.0.0.214. Probleem doet zich voor met Firefox, Internet Explorer en Chrome. Heb eigenlijk geen flauw idee meer wat ik nog meer kan proberen....
 
Hallo. Nou probeer deze tip eens. Haal kort de router van de adapter af, een seconde of 30 is voldoende. Je weet maar nooit. Gewoon proberen succes weer.
 
Hallo,
Ik heb de adapter van mijn upc modem en router enkele dagen geleden voor enkele minuten eraf gehaald. Dit heeft het probleem verholpen. Videos spelen nu direct af net als voorheen.
Bedankt voor je tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan