overzetten van camcorder naar pc(beeld is steeeds zwart/wit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

derf1

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2014
Berichten
6
hallo,
ik heb mijn camcorder aangesloten aan computer om homevideo's over te zetten. Dit lukt, maar ik krijg geen kleuren, het beeld is steeds in zwart/wit. Wie kan mij helpen?
 
Vertel eerst hoe en waarmee je dit doet (videograbber, usb,firewire welke software )
 
Dat is geen antwoord op de vraag. Enig idee hoeveel merken en types er van die "tussenstukken" zijn?
 
Een videograbber dus.
Heb je deze aangesloten via de s-video of via de gele stekker en rood en wit voor geluid ?
 
via zo'n gewone gele stekker voor video, dus niet via de rood wit gele stekkers.
Een videograbber dus.
Heb je deze aangesloten via de s-video of via de gele stekker en rood en wit voor geluid ?
 
Laatst bewerkt:
wat voor een camcorder is het? is het een digitale bv mini-dv dan kun je het beste via firewire werken.
Je zal om beelden via een videograbber altijd een gele en een rode en een witte moeten aansluiten of een s-video met de rode en witte aansluiten.
Zie afbeelding.
Zolid high speed dvd maker.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sony handycam hvideo8,
wat voor een camcorder is het? is het een digitale bv mini-dv dan kun je het beste via firewire werken.
Je zal om beelden via een videograbber altijd een gele en een rode en een witte moeten aansluiten of een s-video met de rode en witte aansluiten.
Zie afbeelding.
Bekijk bijlage 212565
 
Dan zal je inderdaad de gele/rode en witte van de videograbber moeten aansluiten op je camera en de usb op je pc. Ben benieuwd.

Met welk programma haal je het dan binnen op je pc?
 
is gelukt, alvast bedankt voor de hulp. kan nu eindelijk beginnen met die stapels bandjes over te zetten. greetz
Dan zal je inderdaad de gele/rode en witte van de videograbber moeten aansluiten op je camera en de usb op je pc. Ben benieuwd.

Met welk programma haal je het dan binnen op je pc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan