Excel sheet werkt niet goed in Excel for Mac 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

xvilo

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
492
Hallo,

Zoals de titel al doet vermoeden, ik heb een excel sheet alleen werken de berekeningen niet goed (#VALUE!). Ik gebruik Excel for Mac 2011 op Yosemite (ja, op Mavericks deed hij het ook al niet). Maar nu het curieuse aan de hele zaak, op windhoos (8) werken de berekeningen gewoon goed, opslaan in windows en/of mac maakt ook geen verschil uit!

Ik hoop dat iemand hier de oplossing weet want ik werd vanuit het excel forum naar het mac forum gestuurd! (mods, tip tip tip, don't move)

Alvast heel erg bedankt

//xvilo

Bekijk bijlage Werktijden -gewerkt-.xlsx
 
Laatst bewerkt:
ik heb jou file geopend in excel 2013, alles ziet er goed uit en alle berekeningen komen goed binnen.
ik denk dat je letter grote moet aanpassen zodat de grote goed toonbaar is. waarschijnlijk zet excel 2013 dit automatisch om naar kleine letter zetten (denk ik).
mocht dit niet de oplossing zijn dan horen we het hier wel.
groetjes Perry
 
Mijn fout, ik krijg de melding #VALUE! dat betekend dus dat de berekening niet correct is.... excel 2013.... errr die is'r alleen voor windows he, ik heb het over de nieuwste excel voor MAC, 2011 dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij in Excel2007 (Windows) staat er in alle cellen met een formule #WAARDE, wanneer ik in zo'n de cel ga staan en een enter geef in de formulebalk komt er wel een getal te staan, ik moet dit wel voor elke cel apart doen.
Automatisch berekenen staat trouwens aan hoor bij mij.

Heeft het misschien te maken met het feit dat je een Engelstalige en een NL talige versie van Excel door elkaar gebruikt.

Met zoeken/vervangen [CTRL+F] heb ik alle [uu] in alle formules vervangen door waarna die een hoop cellen opnieuw heeft berekend ofzo en er ook een getal in kwam te staan.
Daarna nog een keer alle vervangen door (ja hetzelfde dus) en toen was ie helemaal goed.

Groeten Marcel
Bekijk bijlage MH-Werktijden -gewerkt--5.xlsx
 
Laatst bewerkt:
Hoogteijling, het werkt nog steeds niet... zie screenshot
 

Bijlagen

  • Screen Shot 2014-06-11 at 2.24.36 PM.jpg
    Screen Shot 2014-06-11 at 2.24.36 PM.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 55
En als je op een cel waar #VALUE! drukt en vervolgens in je formulebalk een Enter geeft ?

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan