Menu's Joomla

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhofkens

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
228
Geachte mevrouw/meneer,

Men vroeg het volgende af als je op de http://www.oosterhoutdigitaal.nl/test/producten-diensten zit is "Producten & diensten" menu item oranje echter als je naar "Groenvoorziening" gaat word "Producten & diensten" weer standaard zwart.

Hoe het in elkaar zit is wel nodig volgens mij:
- Je hebt een hoofdmenu Home, "Producten & diensten" en etc. Men wilde die links in een rijtje onder elkaar hebben.
- Bij sommige zit er een submenu in zoals bij "Producten & diensten" deze moest zichtbaar zijn al ging je niet over het hoofdmenu-item. Dit was geen gezicht dan liet hij alle submenus zien over elkaar, ook zaten onder sommige weer submenuitems die zouden dan ook meteen weergegeven worden dat was ook niet de bedoeling dat moest weer als je over de menuitem gaat.
- Ik heb wel een module aangemaakt via een Extend menu module per submenu dit werkt zeer goed en ook netjes, echter zitten de submenu items niet onder de mainmenu dat werkt ook niet want je kan niet aangeven onder wel hoofdmenu ze weergegeven moeten worden.

Is dit mogelijk dat hij oranje blijft.
 
Ook welleens mee gespeelt echter kan je geen modules maken voor een specifieke submenu gedeelte, of ik kan het niet vinden.
 
Bij jouw is het zelfde als je onder Leestafel een persoon klikt dan is de Link Leestafel boven in gewoon wit dus niet de active kleur roze/paars. dat is bij mij ook het probleem, men ziet niet onder welk hoofdmenu men zit.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij zijn de woorden: Leestafel/In gesprek met + de persoon waar ik met de muis opsta met toch echt GEEL. Ik zou daar wel een andere kleur van kunnen maken ..
In het kruimelpad ziet men vervolgens waar men is op de site....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan