Valt er een Backup te maken van Ubuntu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal

Gisteren een Crash gehad.

Nu zo langsamerhand weer herstelt

Valt er een Backup of een Hestel CD te maken, zodat ik m'n instellingen kan behouden ?

MVG
Jan Filarski

:D Een goede verse back-up is altijd noodzakelijk en mocht nu ( zoals jij zei dat ! :D ) alles in orde wel te zijn, dan zal ik je aanraden back-up ( of Back-Up CD ! ) wel maken, i.v.m. jouw instellingen dat je ev. niet kwijt raken wil ...

Laatst bewerkt:
Hallo ROYONIX

En waar en hoe maak ik die?
Met Linux ben Ik een leek van 70 jaar.
MVG
Jan Filarski

:o Och jej weer heb ik niet opgelet, jij gebruikt linux dus ? en ik weet niet hoe je bij linux een back-up kan maken die moeten ze nu hier linux gebruikers bijspringen :(

HIER -->> http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=9320.0 <<-- lees ik een mooie uitleg, maar of je die wat helpen kan moet je zelf nu nakijken :(

Laatst bewerkt:
Zou toch eens leuk zijn als mensen nog eens laten weten of het gelukt is, of dat ze de link gelezen hebben of weet ik veel.

We doen toch ons best mensen te helpen, maar soms denk ik weleens, waar doe ik het voor.

Ik zie dat dit draadje oud is, maar toch reageer ik. Volgens mij worden hier namelijk vekeerde adviezen gegeven. Synchronisatie is geen backup. Ubuntu heeft een backup programmatje ingebouwd. Als je naar de systeemknop gaat (menutje waar je ook je systeem afsluit) en vervolgens Systeeminstellingen. In dat scherm vind je ook Backup en daar kun je al de backups instellen.

Succes.

Lijkt wel Windows software andre@home. En om images te maken moet je partitie al geunmount zijn, wat betekend dat je je PC moet herstarten en handmatig een image elke keer moet maken, mensen vergeten dit. Backups moet je automatiseren.

Lijkt wel Windows software andre@home. En om images te maken moet je partitie al geunmount zijn, wat betekend dat je je PC moet herstarten en handmatig een image elke keer moet maken, mensen vergeten dit. Backups moet je automatiseren.
Lijkt... je hebt het dus niet eens gelezen...:o:o:o:o:o:o
Die software maakt onder Windows een Windows of Linux bootable CD..... :cool:

Edit: je kunt ook de Partition Magic Linux cd downloaden, en daar mee werken met oa PM en G4L (Ghost for Linux)...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan