BlueRay Converteren ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Van vriend heb een mooie film geleend maar die is BlueRay en ongv. 8/9 GB groot, via ConvertX to DVD probeer ik ook die op gewone DVD9 converteren, omdat mijn Blueray player kaduuk is :( ieder keer na afloop krijg ik gewone DVD 5 schijf of grootte van 4,31GB ( ?? ) lang geleden dat ik zoiets heb gedaan maar nu lukt me niet meer ( en lang zoiets hoefde ik dus niet doen ) ik heb vergeten hoe dat doen moet :eek:
Ik wil dus van die blueray film 8/9GB ook een gewone DVD9 krijgen, wel heb ook die bij ConvertX to DVD aangegeven dat ik DVD 9 wil en dat ook bevestigd, en toch dus die 4,31 GB krijg ik als resultaat ..
 
Vraag verplaatst naar Multimedia
 
THNX ! The Devil :thumb:

:eek: En hier ook kleine correctie over mijn vraag, het gaat om een MKV van 8/9 GB en die wil ik ook omzetten op gewone echte DVD9 ik kan dus op dit moment geen Mkv. of ook blue-ray op mijn TV-DVD player meer afspelen :( en daardoor wil ik gewone DVD ( DVD9! ) maken, zodat ik ook andere gewone player inschakelen kan ..

:D Hoezo DVD9 ? omdat ik geen extra's kwijt wil ..
 
Laatst bewerkt:
Jammer van de .mkv
ConvertXtoDVD maakt van mpeg4 een mpeg2.
Is de crispy kraakheldere bluray rip ook naar zijn grootje.

Gebruik een multi media speler, werkt veel beter.

Maar als je in het menu van convertxtodvd kijkt kun je de bestandsgrootte aanpassen door de kwaliteit op de allerbeste stand te zetten.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Mjah weet dat jammer is, maar op andere kant heb ook geen multi media speler :(

Dit is eindelijk een vrouwen film ( :eek: ) en ik wil voor vanavond voor mijn vrouwtje en buurvrouw nog proberen branden :D zodat ik lekker op mijn gemak voetbal ook kan kijken :eek:

P.S. zomaar ff vragen, is het DVD Fab nie misschien voor zoiets beter ?
 
Laatst bewerkt:
freemake kan je ook gebruiken of formatfactory
 
:eek: Sorry op die laate antwoord Jackall was ik ff ook buiten afwezig, maar Dank je wel ! op je tip :thumb:

Ik ga ook en wel freemake of formatfactory proberen, heb met zoiets nog niet gewerkt maar nu moet ik wel en ik wil echt voetbal kijken :D
 
Laatst bewerkt:
Je gaat van Blu-ray naar DVD formaat. Dus van HD naar een veel lagere kwaliteit. Dan is het heel goed mogelijk dat er van die 8/9 GB maar 4,3 overblijft en het sowieso op een DVD5 past. Je conversieprogramma zal dan niet een DVD9 aanmaken omdat dat geen nut heeft.
 
Laatst bewerkt:
:) Ach nee edmoor ( dat is mijn fout sorryy:eek: ) kijk boven mijn commentaar tis geen BlueRay maar MKV :D en ik heb ook verteld dat mijn blueray DVD-player kaduuk is met die kon ik en Blueray en ook MKV afspelen
nu heb alleen maar een DVD-player nog dat wel alle gewone schijfjes afspelen kan maar geen extra bestanden zoals MKV enz..
 
Laatst bewerkt:
MKV is slechts een container dus de vraag is wat er in zit. Als het een HD formaat is blijft mijn vorige reactie gewoon geldig :cool:
 
Maar dit is ( op mijn PC nu via Corel WinDVD enz.. kijk ik ) een volledig uitstekende DTS film versie welke nu moet ik dus op DVD9 proberen overconverteren :D

Ik wist niet dat die Format Factory zo ingewikkeld is :D je kan zeeeeeeeeeeer ( en nog meer zeer ! ) moeilijk vinden en uitkomen hoe je MKV op DVD bestanden ( VIDEO_TS dus ! ) omzetten kan ...:(
Oftewel hoe je een MKV op DVD9 samen met wel aanwezige ondertitels converteren kan enz... via die FF ..
 
Laatst bewerkt:
Corel WinDVD kan ook Blu-Ray en andere HD formaten afspelen zoals AVCHD en Blu-Ray 3D.
 
:D Jawel weet ik edmoor maar PC op TV heb ik ook nu niet aangesloten zodat ik die kijken via PC kan ..... ik wil per-se die op DVD krijgen zodat ze apart daar kunnen kijken en ik op mijn weer voetbal kant :D

:( Ga nu weer met ConvertX proberen zoals die Palomino zei dat, de kwaliteit op de allerbeste stand te zetten :(
 
Laatst bewerkt:
:thumb: Oooke zal zeer zeker doen met ook Freemake Video Converter zodra ConvertX klaar is en mocht weer misluken :(
 
:( Vanavond dus geen film word bekeken ( maar hoop morgen wel ! ) ..

Op dit moment ben tegelijk en met ConvertX en met FreeMake Video converter bezig converteren, en CXtDVD is nu op 87,6 % andere weer op 45 %
nnwnza.jpg
terwijl wel op hoogste kwaliteit stand ingesteld is, zullen we zien wat zal FMVideoC aanmaken ..:(
 
Laatst bewerkt:
En ik ben met Freemake een Blu-Ray naar MKV aan het converteren :)
 
:shocked: Oeps op het laatste moment heb gemerkt dat je bij Freemake V.C. ondertitels mee-branden IN-schakelen moet ( ! ) en moest ik converteren afbreken zodat ik die ondertitels mee-branden inschakelen kan
hoe kan dat en hoezo moet dat terwijl zijn ondertitels origineel wel daar aanwezig ..:(
---------
:D dus jij bent ook converteren bezig ? :thumb:
 
Bij Freemake moet je inderdaad kiezen welke ondertitel(s) je wilt hebben. Standaard staan ondertitels uit.
 
:) yep dit is me eerste keer met die FMVC nu staat dus inderdaad NL ondertitels aan maar andere kan ik niet meer mee slepen ...jammer maar niet zooo erg :D
ScreenShot002.jpg en ook jammer dat zijn die vervelende pop-up reclames ( Kijk onder screenshot ! ) ..:rolleyes:
------------
P.S. Wist jij ook dat je aller snelst ook MKV of wat dan ook Bluray ofzo. allersnelst met WinAVI All-in-One Converter kan over-converteren ( slechts in paar minuten ongeacht hoe groot is ! :D ) maar
achter komen is me daar ook niet gelukt hoe je DVD9 van een bluray of MKV kan maken ...:(
ScreenShot002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan