Verificatie probleem hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

baselbertse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2014
Berichten
3
Beste allemaal,

Een paar dagen geleden heb ik een xbox 360 aangeschaft. Ik heb voor 80 euro xbox live gekocht. Toen ik weer wou inloggen op mijn xbox, moest ik me E-Mail invullen en mijn wachtwoord.

Toen ik de juiste gegevens invulde stond er dat het wachtwoord niet klopte wat heel raar is, want normaal wel werkt.

Ik ben toen naar de log-in site gegaan van hotmail, en ik klikte op 'Heb je geen toegang tot het account?'

Er waren 3 mogelijkheden als probleem; Ik klikte op 'ik ben mijn wachtwoord vergeten'

Nu moest ik mijn E-Mail invullen, en een protocol-code (Robot test code ofzo)

Dat heb ik allemaal gedaan, alles ging goed. Toen kwamen er 3 'verificatie' mogelijkheden; E-mail sturen naar een alternatief e-mail die ik ooit heb aangemaakt, bellen naar mijn telefoonnummer, of een Sms sturen naar mijn telefoon nummer;
E-mail naar ba*****@hotmail.com
Sms naar * **** **29
Bel * **** **29 <-- dit stond er

Ik koos sms, er stond dat ik de laatste 4 cijfers moest intoetsen, inclusief 29. Dat heb ik gedaan, en ik kreeg een sms binnen.

Nu komen we bij het probleem. Ik krijg een sms binnen met een 7 cijfers lange code binnen, als ik die invul staat er; Deze code werkt niet. Controleer de code en probeer het nog een keer.

Ik heb het meer dan 10 keer geprobeerd, maar elke keer krijg ik deze fout.


Ik hoop dat jullie mij met iets kunnen helpen, licht het aan mijn provider? router? ETC.

Bij voorbaat dank,

Bas.
 
Waar heb je die code ingevoerd ???
Toch wel bij je login scherm hoop ik, nadat je hem opnieuw hebt geladen [F5]
 
Als jij bezig verifiëren jouw Hotmail bent, je bent dus bezig met betreffende adres welke je ook verifiëren moet, MAAR code krijg je op een ander alternatieve adres je moet verlaten die pagina waar je mee bezig bent en ook sluiten die pagina moet je, vervolgens moet je gaan naar alternatieve adres ( die andere adres dus ! ) waar je code binnen gekregen hebt ...
Die code moet je kopiëren op een papier of waar dan ook, je moet nu absoluut UIT-loggen van je die alternatieve adres ( liever tijdelijke internet bestanden alle verwijderen of legen ! ) en terug naar jouw verifiëren gaan, naar adres welke je vernieuwen of inderdaad verifiëren wil, code nu heb je en nu moet wel verifiëren lukken, vergeet maar niet daar kleine vierkantje aan-vinken ( tijdens verifiëren ! ) dat je niet meer voor code gevraagd hoef worden omdat je daar regelmatig bent ...
 
Laatst bewerkt:
Als jij bezig verifiëren jouw Hotmail bent, je bent dus bezig met betreffende adres welke je ook verifiëren moet, MAAR code krijg je op een ander alternatieve adres je moet verlaten die pagina waar je mee bezig bent en ook sluiten die pagina moet je, vervolgens moet je gaan naar alternatieve adres ( die andere adres dus ! ) waar je code binnen gekregen hebt ...
Die code moet je kopiëren op een papier of waar dan ook, je moet nu absoluut UIT-loggen van je die alternatieve adres ( liever tijdelijke internet bestanden alle verwijderen of legen ! ) en terug naar jouw verifiëren gaan, naar adres welke je vernieuwen of inderdaad verifiëren wil, code nu heb je en nu moet wel verifiëren lukken, vergeet maar niet daar kleine vierkantje aan-vinken ( tijdens verifiëren ! ) dat je niet meer voor code gevraagd hoef worden omdat je daar regelmatig bent ...

Ik snap je niet helemaal...
 
Ben geen Hotmail fan, maar ik denk dat de meeste op de zelfde manier werken.
Als je een verzoek doet om een verificatie SMS, krijg je een scherm te zien waar je de ontvangen code moet invoeren.
Heb je dat per ongeluk dicht gezet, zul je een nieuwe code moeten aanvragen.
Even wachten en dan direct invoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan