Controller op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

SwagBanaantje

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2014
Berichten
41
Ik ben van plan om een Xbox 360 controller for windows te gaan kopen. Ik vroeg me alleen af of er een programma is waar je alle toetsen
dpads en sticks kan instellen. Zodat je je controller voor alles kunt gebruiken.

Alvast bedankt
SwagBananos
 
Zul je waarschijnlijk voor elk spel afzonderlijk moeten instellen, omdat elk spel anders wordt aangestuurd.
 
Als deze controller aangeeft 'For Windows' dan zou de PC hem als spelbesturing moeten zien, en kun je bij de instellingen in een game aangeven waar elke knop voor is. Meestal zit dit onder 'Control settings' o.i.d. Dat verschilt per game.
 
De meeste games die ook voor de 360 zijn uitgekomen of voor de xbox one uitkomen hebben automatische switch. Deze games wisselen gewoon alle tekst en afbeeldingen naar je controller af wanneer deze input geeft ipv je keyboard.
Voor andere games die niet automatisch ondersteund worden door een controller (MMO's en Strategy games vooral, 90% wordt automatisch ondersteund) heb je een programma genaamd Xpadder http://xpadder.com/
 
Koop beter een Xbox One controller. Heb ik een tijdje geleden ook gedaan. Is 10-15 euro duurder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan