Video en audio Out of Sync. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pappabear

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2014
Berichten
3
Hallo,

Deze video bezorgd me kopzorgen. Ik heb een video op mijn computer, maar het beeld loopt na een minuut of 2 niet meer gelijk met de monden die bewegen.
Gelukkig zijn er niet veel dialogen in deze video, maar het ziet er heel erg knullig uit. De kwaliteit van de video is ook niet heel goed, maarja, het is een aflevering van Discovery Channel uit 2006 meen ik.
Kan iemand mij helpen. Ik heb momenteel Sony Vegas Pro 11 op mijn computer gezet, en het moet daar vast mee kunnen, maar ik heb geen idee hoe.

Groet Dave

Dit is de video : https://www.youtube.com/watch?v=0As86WJQBsE

De video staat op "Verborgen". Mocht je hem niet kunnen bekijken, geef dat aub aan. Bedankt.
 
Dit heb ik ook heel vaak bij video's, wat vaak helpt is refreshen maar dat is natuurlijk geen oplossing...
Welke van de twee komt te vroeg? Want als de audio te vroeg komt, zou je vast wel een "audio delayer" plug-in kunnen vinden, die zorgt dat geluid vertraagd binnenkomt, weet niet of zo'n plug-in bestaat maar het begrip Audio delayer is wel iets...
Maar aangezien dit vaker voorkomt bij flash zal er misschien wel een goede oplossing voor zijn..
Ik zal eens zoeken.
 
De stemmen lopen vrij gelijk tot aan 2:25 dan hapert het beeld ineens flink. Daarna is het gewoon drama :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan