logo software

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan1122

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2014
Berichten
32
hallo

kent iemand misschien software waarmee ik gratis logo's kan ontwerpen
of zal iemand voor mij een logo willen maken met de tekst:

1. Dj Stefan voor al uw feestjes en partijen

2. Feestje??? Dj Stefan

alvast bedankt :thumb:
 
Ik zelf gebruik deze ! ( maar 'tis niet gratis ! :( ) ... -->>http://www.thelogocreator.com/

ScreenShot004.jpg <<-- Kan je ook eigen text creëren, gewenste logo eigen maken/ veranderen enz..enz.. en zeer veel meer !
 
Laatst bewerkt:
oke dankje zal er eens naar kijken. jammer dat het niet gratis is
maar voor €34,59 valt het ook nog te doen
 
:eek: Even voor de duidelijkheid, ik zei niet dat je die kopen moet en ik moedig je niet aan om dat te doen, heb je alleen maar verteld dat ikzelf die app. gebruik ( betere app. voor zoiets ken ik niet ! maar misschien is er wel betere ), weet ook niet hoe oud jij bent :( en ik zeg niet dat je het moet kopen bedoel het er alleen mee dat het te koop is ..:D

P.S. Heb net gehort dat ongv. die of zoiets ook bij MediaMarkt te vinden is :D
 
Laatst bewerkt:
oke ik denk ook niet dat ik het direct ga kopen, maar zoals het eruit ziet lijkt het me wel goed.
ik ga eerst nog maar eens verder kijken of er nog iets gratis is

:thumb:
 
Even een tutorial en een video bekeken en dat ziet er mooi uit ROYONIX, maar misschien dat Stefan hier al voldoende aan heeft:
http://logoyes.com/
 
:) Yep en Thnx ! edmoor :thumb: een echt mooie app. is dat, bovendien ik gebruik versie 5 ( kijk even The Logo Creator v5 bij YouTube ) omdat ik handiger vind dan versie 6 ..:D
 
Je kunt ook Adobe Photoshop gebruiken, ja ik weet dat dat niet gratis is, maar CS2 heeft Adobe gratis beschikbaar gesteld, misschien is dat wat.


Maar als dat niks is, ben ik wel bereid een (eigenlijk bedoel je een reclame poster) voor je te maken.
Wat ik dan wel wil weten is:

  • Afmetingen
  • Kleurstellingen
  • Prijs
  • Eventuele toevoegingen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan