Cooledit werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Ik gebruik voor het bewerken van geluid al meer dan 15 jaar Cooledit, maar (sinds het installeren van een webcam????) krijg ik de melding dat het systeem niet is geconfigureerd voor Cooledit. Ik heb nog een andere versie van Cooledit geprobeerd (2000, ik gebruikte 2.0), maar daar krijg ik de zelfde melding. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn of is er een andere goede geluidseditor?

By the way: systeemherstel lukt niet op mijn computer, daar heb ik elders in dit forum reeds een vraag over gesteld.,
 
De melding is "het systeem is niet geconfigureerd voor Cooledit" en de melding krijg ik bij het opstarten. Ik heb al gezocht naar andere bewerkingsprogramma's, maar dat brengt gigantisch veel malware met zich mee. Ik zoek een programma waarmee ik kan knippen in audio, in- en outfaden etc, dus niet diepgaand.
 
Opnieuw installeren (Cooledit) geen optie?
Is Audacity niet afdoende dan? (Gratis zonder malware e.d.)
 
Opnieuw installeren loste het niet op. Audacity vindt ik niet handig met het tot op tienden van seconden bewerken van audio.
 
Ben bang dat de webcam bepaalde driver heeft overschreven welke Cooledit niet kan gebruiken (is ook wel een oudje :))
Adobe Audition 3 (Lijkt heel veel op Cooledit) draait wel op win8.
 
Is Adobe Audition nog te krijgen? Ik zie alleen de hypermoderne versies?
 
Vast wel ergen op het internet... :eek:
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard! Ik ga zoeken! Ik laat het je weten, Bill. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan