ethernet controller 80.11n

Status
Niet open voor verdere reacties.

driverprobleem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2014
Berichten
1
haaaai

ik heb ja het xp sp3 geïnstalleerd maar geen ethernet controller drivers heb realtec. geprobeerd maar tevergeefs
nu kan ik niet op internet

het betreft een hp standaard merk met sata. Intel(r)pentium 4cpu 2.88..
als computer aan die geeft hij. dell Intel aan

wie kan mij helpen met dit probleem ..ik moet nu alles download en via mobile..
 
Welkom op helpmij.nl :thumb:
Begrijp dat het om een deel gaat.
Ga naar de website van dell, vul daar bij de support het TAGnummer in dat op de sticker vermeld staat aan de achterkant van de pc.
Dan vind je precies alle drivers voor jouw systeem.
 
Dit is zéér onduidelijk:
a. Je noemt in je onderwerp 802.11n , maar dat is een draadloze standaard, terwijl je in je posting zelf over ethernet controller praat die over een bedrade netwerkverbiniding gaat.
b. Je noemt in je posting "hp standaard merk" terwijl je verderop ineens over Dell praat. Het is dus nu niet duidelijk of je een HP of een Dell computer hebt.
Mocht het toch een HP zijn, dan kun je op deze pagina het type invullen en kijken wat HP beschikbaar stelt.
c. Kom je er dan nóg niet achter welk apparaat het betreft. doe dan het volgende op die XP SP3 pc:
Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc
[Dit opent Apparaatbeheer]
Dubbelklik op de Ethernet adapter die nu met een geel teken ervoor is aangegeven, ga naar tabblad Details en kies Hardware-ID uit het pull down keuze menu.
De hardware ID (in dit geval: een PCI\VEN_xxxx&DEV_yyyy codering) verschijnt dan onder in het witte vlak.
Die gegevens kun je invullen in (bijv.) deze website waarbij de xxxx codering in het Vendor Search vakje thuishoort en de yyyy codering in het Device Search vakje, zodat je beide velden kunt gaan zoeken via het klikken op de knop naast elk van de 2 invulvakjes.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan