Hoe kan ik een filmpje van de NOS site kopiëren en of doorlinken zonder het bericht ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
YouTube heeft het druk met het verwijderen van het filmpje van het "Anti-Oranjelied internethit in Mexico" gehad, geen idee waarom, want wat is er mis met cabaret?

Ik had een link op facebook uitstaan, maar welke ik op dit moment ook pak, geen werkt er meer.

Ik zie op de site van de NOS (http://nos.nl/artikel/669860-antioranjelied-internethit-in-mexico.html) nog steeds het filmpje, maar met een hoop tekst er omheen.

Kan ik direct naar het filmpje linken, zo ja hoe?

Kan ik het filmpje kopiëren, zo ja, hoe?
 
Zoiets kan je niet zomaar direct kopiëren of linken of downloaden ofzo ...:D
Maar weet ongv. dat als je die helemaal AF-kijkt dat die als een SWF of FLV of MP4-video, in je Temporary Internet Files als cookie bestand zien kan staan, en op die manier kan je naar je documenten verplaatsen of kopiëren ....

[marquee]Sowieso zullen we winnen !
izsyn7.gif
2je5ox5.png
34s5x03.gif
[/marquee]
 
Laatst bewerkt:
Die laatste link zocht ik, maar hoe sla ik die stap voor stap op?

Ik werk hier nog met Windows XP.

Ik vind het echt humor, dat YouTube daar niet tegen kan of wat voor reden daar achter zit, ik zie het als Cabaret.

Ik heb toevallig een Spaanse naam, heb die naam ook als .eu domein geregistreerd en wil het filmpje doorzetten, want van censuur krijg ik kromme tenen.

Nee, mijn ouders zijn niet van Spaanse afkomst, ik zie er gewoon de humor van in, moet kunnen toch?!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe je het filmpje kan downloaden.
Wat je wel kan doen is een iframe maken met als source de eerder vermeldde link.

HTML:
<iframe width="390" height="220" src="http://www.nos.nl/embed/?id=v:669861" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
Plak dat in je website en dan staat het er gewoon. Zonder te downloaden.

@ROYONIX, dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet. Bij mij staat er geen enkel videobestand tussen. En wil TS deze methode gebruiken, dan moet hij wel IE gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX,

Kan je het ook stap voor stap uitleggen, ik ben niet zo door en door van het systeem uit mijn hoofd kunnen?

Even stap voor stap waar ik wat op welke plaats kan vinden, als je blieft?
 
Laatst bewerkt:
Net zoals ik je verteld heb filmpje moet je helemaal afkijken ..:D
IE=ScreenShot013.jpg Ik gebruik en Explorer en Chrome !

Je wil TS ??? :D nee dit kan niet, die kan je later pas omzetten ..
 
Laatst bewerkt:
Ik klik op de C schijf,

Klik op Windows,

Klik op Temp, want Temporary Internet Files kan ik niet vinden, maar daar zie ik het niet staan.

Even ter aanvulling, ik gebruik Firefox nieuwste versie, maakt dat wat uit?
 
Helaas hoe je dat bij andere browsers ( bij Chrome ook ! ) moet doen, weet niet ..:)
 
Laatst bewerkt:
fvd media plugin voor chrome kun je het filmpje mee downloaden.
 
Het door linken werkt inmiddels, maar de NOS videoplayer moet zich wel eerst laden met gebruik van IE 8.

Ik weet even niet hoe ik het cashgeheugen van Firefox 30.0 moet legen, want anders moet ik iedere keer de computer opstarten.

Iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
U weet dat.ik de mp4 download aanbied in mijn vorige post? Die kunt u gebruiken zolang u nos credit geeft.
 
Daarom wil ik het ook veilig stellen om eventueel op mijn website ruimte te plaatsen.

Bij de NOS hoef je op zich niet echt bang te zijn, want ik heb een link van een uitzending over Willen-Alexander en Maxima die in het archief van de NOS staat ergens in mijn mailbox staan, maar die heb ik opgevraagd i.v.m. dat mijn moeder de uitzending had gemist.

Ik had een vrij lange tijd "Op zoek naar Maria" op mijn website door gelinkt staan, maar VTM verwijderde het filmpje en nu is het alleen nog op YouTube te zien.

Ik heb mijn .eu domein al vanaf de uitgifte voor particulieren, doe er nog niet echt veel mee, vandaar dat ik het door laat linken naar diverse websites, al is dat wel 1 doorverwijzing tegelijk.

Ik begrijp YouTube niet, want wat is de werkelijke reden dat zei dat weg gehaald hebben?
 
:) Dit heeft helemaal niets met YouTube te maken ( en zeer zeker weet je zelf dat ook ! ) non/stop herhaal je dat en hoezo is dat zo pas dat onduidelijk is,
net zoals je woorden uit mond van andere mensen per-se wil, en een uitgebreide discussie over beginnen enz..enz.. of wie weet wat :( ..
Verzoek om iets van YouTube te verwijderen kan ook gekwetste partij indienen, maar dat is dan uitgebreide verhaaltje enz..
 
Laatst bewerkt:
:) Dit heeft helemaal niets met YouTube te maken ( en zeer zeker weet je zelf dat ook ! ) non/stop herhaal je dat en hoezo is dat zo pas dat onduidelijk is,
net zoals je woorden uit mond van andere mensen per-se wil, en een uitgebreide discussie over beginnen enz..enz.. of wie weet wat :( ..
Verzoek om iets van YouTube te verwijderen kan ook gekwetste partij indienen, maar dat is dan uitgebreide verhaaltje enz..

Sorry hoor, maar ik zie het als Cabaret, kan er hard om lachen, iedereen die ik spreek vindt het filmpje juist leuk.

YouTube heeft het denk ik in opdracht van de FIFA verwijderd, aan die eigen wet bepalers heb ik wel een bloedhekel, ze willen alles belastingvrij en nog geld toe in het land waar gespeeld wordt.

Echter gaat het hier om een onschuldig filmpje dat ik cabaret vindt, gewoon leuk. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan