Windows Movie Maker 2012, Geen beeld wél geluid na publiceren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

haphap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2014
Berichten
4
Goedenmiddag,
De afgelopen tijd heb ik gewerkt aan een film op WMM nou was ik van plan hem gewoon te op te slaan op mijn computer als videobestand, maar nee, daar houd al het goede op. Als ik hem afspeel krijg ik een zwart beeld terwijl het geluid zich wel goed afspeelt.
Het werkt ook niet met kleinere / andere filmpjes (ik gebruik AVI. bestanden), een oudere versie werkt niet, codecs daar kan het aan liggen denk ik maar als ik kijk welke codecs hij nodig heeft / gebruikt bij het afspelen van het filmpje staat er bij video én audio ''-'', niks dus. (Ik heb dit gedaan via eigenschappen tijdens het afspelen van de video). Ik heb geprobeerd het op andere manieren op te slaan of gelijk op youtube te zetten maar dat is ook tot niks uit gekomen. Ik heb ook gekeken of ik de kopie in de C schijf kan vinden maar zonder resultaat enkel de video die ik gelijk op youtube wou zetten maar ook dan geeft hij nog geen beeld. Óok heb ik het geprobeerd af te spelen in VLC Media Player maar nog steeds geen beeld...
Ik heb geen idee wat ik nog kan proberen,
Maar er zit veel werk in en er is geen tijd meer voor om hem in een geheel ander progamma te gaan bewerken.
Ik heb het in de nieuwste versie van Windows Movie Maker gedaan (Essentials, 2012), op een HP laptop met Windows 7, als dat er ook maar enig iets mee te maken heeft.
Ik hoop dat iemand hier kan helpen,
Bedankt alvast!
(Als het aan de codecs ligt graag een link waar ik die kan downloaden, welke ik dan zou nodig hebben etc.)
 
Een vraag.. Bij Movie Maker heb je een beeldschermpje waar je kan zien wat er gebeurd als je hem bewerkt voordat je hem publiceert? , zit daar ook geen beeld bij?
 
Daar heb ik gewoon beeld bij. Alles ging prima het bewerken etc. Het publiceren (of film opslaan als, heb beide gedaan maar met hetzelfde resultaat) in principe ook totdat we de film gingen bekijken, alleen zwart beeld maar wel geluid...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In ieder geval niet ''Email, Youtube, High Defenition, Computer''.
Ik ben nu met een of andere nutteloze actie bezig om het bestand op een andere computer in Movie Maker te openen en dan proberen op te slaan.
Het filmpje duurt 4min, 55 kB (wmlp bestand).

Wat bedoel je precies met dat Gspot?

Zojuist een beetje geprutst met Gspot.

Dit is de status van de codecs van het bestand dat dus zwart beeld geeft met wel geluid: ''Codec Status Undetermined''

Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen haphap,

Welkom op Helpmij/nl

Heb een aantal quote's verwijderd en je laatste drie berichten even samengevoegd je kan een bericht aanpassen dit kan je recht onder in doen door op bericht aanpassen te klikken.
 
:D Je zei toevallig dat je werkt met windows 7 maar welke versie ???? :(, en als je een windows in je commentaar noemt dan bij-hoort versie ook noemen ..

En helaas niet bij elke windows 7 versie Movie Maker naar behoren werkt, misschien moet je nu Movie Maker in jouw PC verwijderen
en speciale Movie Maker voor je windows vervolgens installeren, zoiets lees ik hier :

KLIK-->> http://www.goeievraag.be/vraag/computers-internet/zwart-scherm-windows-movie-maker.268836
 
Laatst bewerkt:
Je hebt geen filmbestand gemaakt (of je kunt het niet vinden). Dat wmlp bestand is een projektbestand, geen filmbestand. (In het projektbestand staat alleen waar de beelden staan en wanneer ze starten en stoppen).
Een film kan ook nooit 55KB groot zijn. Lees de gebruiksaanwijzing, er staat ook iets in de link die ik plaatste..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan