Wmv(1080p) naar Dvd (video_ts) bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
Ik heb met sony vegas pro 11 een paar videos bewerkt en daarbij een intro gemaakt nou wou ik die videos en de losse intro naar een vob bestand renderen om ze in de map video_ts te zetten die ik zelf gemaakt maar ik kon ze niet naar vob renderen omdat die optie er niet was Dus de video en intro (alle 6 losse bestanden) naar wmv 1080p gerenderd


Nu wil ik de 6 video's die ik als wmv heb omzetten naar vob om ze in de map video_ts te zetten of gelijk naar een video_ts map wie heeft er een programma voor ?? Liefst gratis zonder watermerk maar als het echt goed en gebruikelijk is mag het betaald ook zijn

Ik heb wondershare video converter pro 7.1.3 die ik al 2jaar gebruik met serial voor het omzetten van avi of mov of (vob uit een dvd) naar wmv of mp4 of een file naar een device ( ,welke je hebt kun je kiezen zoals samsung iphone ps3 of tablet of tvs )

Maar als ik de wmv's omzet naar vob met wondershare video converter pro 7.1.3 om ze in de zelf gemaakte folder video_ts te zetten lukt het niet waneer ik de wmv in wondershare zet/drag en kies om hem naar vob te converten lukt dat wel maar alleen als ik de vob afspeel in windows media player of media player clasic dan heb ik alleen geluid maar geen beeld 2x opnieuw geprobeerd maar geen beeld wel geluid

Wie weet een programma free (liefst) betaalt mag als die programma goed is om wmv om te zetten naar video_ts of naar vob(met beeld) om hem dan op een dvd te branden

Hopelijk kunnen jullie mij helpen
 
Als je een videobestand converteerd naar DVD layout moet je daarna niet de .vob afspelen maar het bestand VIDEO_TS.IFO
Converteren van videobestand(en) naar DVD layout doe ik zelf met de Freemake Video Converter (Gratis):
http://www.freemake.com/nl/free_video_converter/

Het zelf samenstellen van een DVD met een eigen menu, achtergrond en achtergrondmuziek voor de menu's kun je doen met het gratis DVD Styler:
http://www.dvdstyler.org/en/

Die WMV bestanden kun je daar direct voor gebruiken, dus zonder dat je ze eerst moet converteren.
 
Laatst bewerkt:
Dankje voor de snelle reactie ik zal is zo freemake video converter uitproberen om wmv naar vob te converteren

Toen ik wondershare video converter pro gebruikte om wmv naar vob te converten had ik alleen een vob bestand en geen VIDEO_TS.IFO er bij hopelijk is da bij deze wel inbegrepen naast de vob
 
Laatst bewerkt:
Je kunt meerdere WMV bestanden aan Freemake toevoegen om er 1 DVD van te maken. Dat kan een DVD5 of DVD9 zijn. In de interface van Freemake moet je wel even controleren of het juiste geluidspoor wordt gebruikt en als je meerdere WMV bestanden toevoegt even aanvinken dat de bestanden samengevoegt moeten worden. Freemake maakt een complete DVD Layout, dus met vob, ifo en bup bestanden zoals het een echte DVD betaamd.

Zelf zou ik in jouw geval overigens kiezen voor DVD Styler. Omdat het gaat om zelf gemaakte filmpjes kun je daarmee leuke DVD's maken die geheel in stijl zijn met het onderwerp en kun je per filmpje een keuzeknop in het menu maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou mischien dvd styler gebruiken voor menu samen met achtergrond muziek en dan op dvd zetten maar kan een dvd speler wmv afspelen of krijgt de wmv waneer ze in menu zitten een ander formaat maar dit gaat om videos bij elkaar 25minuten ( kan ook op usb als ik bij familie ben usb aan tv en vob afspelen uit map video_ts vandaar wou ik ook video_ts) en ook omdat mijn philips led tv geen vob ondersteund en dvd speler wel
 
Laatst bewerkt:
Het is maar een suggestie :)
 
Vraag verplaatst van cassettedecks naar beeldbewerking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan