Ulead CD & DVD Pictureshow 4 werkt niet meer goed onder Windows 7Ik gebruik al jaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sappas

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
109
Ik gebruik al jaren het programma Ulead CD & DVD Pictureshow 4.
Dit programma gebruik ik om foto-shows te maken van mijn digitale foto's.
Bij deze foto-shows maak ik gebruik van tekst en muziek en de foto's vloeien mooi in elkaar over.
Dit programma werkt perfect en ik kan van de foto-shows ook mpg-files maken en o.a. op de iPad afdraaien.

Dit programma werkte perfect onder Windows XP.
Deze week heb ik Ulead CD & DVD Pictureshow geïnstalleerd onder Windows 7, omdat ik helemaal ben overgestapt
van Windows XP naar Windows 7.
Mijn nieuwe foto-show zag er goed uit maar de muziek wordt in Ulead CD & DVD Pictureshow niet ondersteund onder Windows 7.

Nu pas ik ook vaker oudere foto-shows aan en nu krijg ik daar ook problemen met de muziek.

Via internet zag ik dat Ulead CD & DVD Pictureshow alleen nog maar werkt onder Windows XP.

Mijn concrete vragen zijn:
- Kan ik dit probleem oplossen onder Windows 7?
- Zo niet bestaat er een programma dat ongeveer identiek werkt aan Ulead CD & DVD Pictureshow en dat
ik met weinig moeite mijn foto-shows kan omzetten naar dit nieuwe programma?

Met vriendelijke groet,

Huub
 
:( Helaas is me bekend dat die niet met windows 7 compatibel is :( en die was toen voor OS:98 / 2k / Me / XP bestemd ( helaas ! ) ..
Voor zoiets heb je nu veel ( en zeer veel ! ) betere Wondershare DVD Slideshow Builder en ook CD & DVD PictureShow, maar 'tis ( zijn ze niet ) niet gratis !

P.S. Op dit moment weet ik niet ALS je die onder veranderde compatibiliteit bij windows 7 kan draaien, maar je kan zelf dat proberen en mocht niet lukken dan moet je toch wat anders kiezen ...
 
Laatst bewerkt:
:( Helaas is me bekend dat die niet met windows 7 compatibel is :( en die was toen voor OS:98 / 2k / Me / XP bestemd ( helaas ! ) ..
Voor zoiets heb je nu veel ( en zeer veel ! ) betere Wondershare DVD Slideshow Builder en ook CD & DVD PictureShow, maar tis ( zijn ze niet ) niet gratis !

P.S. Op dit moment weet ik niet ALS je die onder veranderde compatibiliteit bij windows 7 kan draaien, maar je kan zelf dat proberen en mocht niet lukken dan moet je toch wat anders kiezen ...
Op internet vind ik geen nieuwe versie van CD & DVD PictureShow die onder Windows 7 en onder Windows 8 draait.
Weet je welke versie het betreft.

Kan je bij Wondershare DVD Slideshow Builder van de slideshow ook een mpg-file maken?

Met vriendelijke groet,

Huub
 
Laatst bewerkt:
:) Yep ! met Wondershare DVD Slideshow Builder kan je ook mpg-file maken Kijk -->> http://www.wondershare.com/reference/dvd-slideshow-builder-deluxe.html :D Maar zeer veel meer met muziek enz.. kan je mee ook !
Bekijk bijlage 214487

Heb jij wel geprobeert Ulead CD & DVD Pictureshow onder XP compatibiliteit bij en met windows 7 draaien ? :(

Bekijk bijlage 214483 Bekijk bijlage 214485
ROYONIX weer bedankt.

Ulead CD & DVD Pictureshow onder XP compatibiliteit met windows 7 laat geen verbetering zien, de muziek blijft weg.
Was het proberen waard.

Als ik op internet kijk zijn er ook een heleboel free software als eventuele vervanging.
Ik heb liever een wat professioneler programma.
Kan je mij Wondershare DVD Slideshow Builder aanraden want ik las op internet dat het niet al te gebruiksvriendelijk is?
Heb je zelf ervaring met dit programma?

Met vriendelijke groet,

Huub
 
Tjonge jonge je hoef niet alle mijn commentaar's Quoten .....:( gewoon vraag maar wat je wil maar quoten ziet niet zoo mooi uit :(

:) Ik weet zeker dat absoluut geen betere is, ( zelf gebruik ik die niet ! heb geen behoefte ) ik gebruik wel Wondershare Flash Slideshow Builder .
Een oude versie ( bijna niet meer te vinden is ! ), via welke maak ik af en toe mooie Slideshow prestaties voor eigen vrienden bepaalden clubs enz...
Je kon absoluut nergens vinden dat die software niet gebruikersvriendelijk is, omdat dat zo helemaal niet is, en omdat die beste programma voor zoiets wat jij zelf nodig hebt ook is, maar ik geloof wel dat die misschien ergens iemand uitgesproken heeft omdat mee af en toe kan moeilijk mee creaties maken kan zijn, en die komt alleen maar en slecht alleen maar doordat die iemand op deze software nie gewend en met software niet bekend is ( het wat anders kan niet ! :D ! ) ..
Professioneler programma voor zoiets bestaat niet, het is nergens te vinden iets dat zoo uitgebreid is en dat je zoveel wat me doen en maken kan zoals met die Wondershare DVD Slideshow Builder, en als jij zelf wel op internet dat gratis is tegen komt je kan wel die ook gebruiken, ik zei nu niet dat je PER-SE deze Wondershare DVD Slideshow Builder gebruiken moet, deze heb ik je voorgesteld alleen maar en omdat ik dacht dat jij wel handig en bekend met DVD-Slideshow te maken bent en zoals je dat bij Ulead CD & DVD Pictureshow neoemde, het is geen groot verschil tussen die twee programma's, alleen maar een is nu in windows 7 helaas niet meer te gebruiken ...:(
 
Laatst bewerkt:
Ik zal niet meer Quoten :)

Ik ben best handig en bekend met DVD-Slideshow. Mijn hele arbeidsleven heb ik in de informatica gewerkt.

Nu ben ik echter al op een leeftijd gekomen dat ik niet meer zo graag mijn huidige software vervang door nieuwe software.
Dat heeft uitsluitend met mijn leeftijd te maken en dat had ik vroeger nooit gedacht :rolleyes:

Ik heb wel besloten om Wondershare DVD Slideshow Builder aan te schaffen.

Met vriendelijke groet,

Huub
 
Natuurlijk dat je die zelf aanschaffen kan, en zal je zeker geen spijt krijgen, maar die ook moet je kennen leren ( denkt daar aan dat je die nog niet kent ! :( ) maar als jij zei dat je wel handig in zoiets bent,
van mijn kant ben zeker dat je gauw zal met handelingen en creaties te maken kunnen uitkomen ..
Zelf weet ik niet of die Nederlands wel beschikbaar is ( ik gebruikt zeer oude engelse versie van Wondershare Flash Slideshow Builder ) en waar jouwe Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe te koop is heb ik me nog niet geïnformeerd :( neem ik aan dat wel ongv. in MediaMarkt ofzo kan je die vinden ..

Vaker voorkomt dat je die ook downloaden ( om te kunnen testen enz.. ) kan en pas later een licentie moet je dan aanschaffen enz..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan