USB speelt liedjes niet op volgorde af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lindaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Berichten
4
Hallo,

Op mijn usb stick heb ik liedjes gezet, die ik op de muziekbox graag op volgorde wil laten afspelen. Ik heb van alle liedjes de namen al veranderd in 01 - liedje etc., de liedjes 1 voor 1 op mijn usb gezet en ook bij eigenschappen -> nummer het goede nummer neergezet. De map heb ik ook gesorteerd op nummer. Op mijn computer staan ze allemaal in de goede volgorde, alleen als ik ze afspeel in de muziekbox klopt het begin wel, maar daarna gaan sommige nummer door elkaar. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar het lukt me niet om ze op de goede volgorde te krijgen. Hoe kan ik dit oplossen? USB afbeelding.jpg
 
De belangrijkste informatie mist hier. Wat bedoel je met muziekbox? Als dat een stukje hardware is bepaalt deze zelf de volgorde en zul je in de handleiding moeten kijken hoe deze daarmee omgaat om er evt. rekening mee te kunnen houden.
 
Het is een mobiele geluidsinstallatie van Skytec. In de handleiding staat helaas hier niets over in, alleen over prev, next en repeat. Er is ook geen knop op de afstandbediening te vinden die hiermee te maken heeft..
 
Als ik toevoegen mag ?

Zie ik daar ( op kleine screenshot ! ) dat niet alle bestanden MP3 zijn en dat je daar ook WM bestanden enz. hebt, volgens mij als je nu converteert alle bestanden naar MP3 en aan elke je geeft ook een volgorde nr. dat je dan wel op volgorde alles afspelen kan ..
 
Laatst bewerkt:
Royonix, dat kan ik inderdaad wel even proberen! Ga ik doen!
 
De meeste apparaten spelen het op alfabetische volgorde af, als jij een getal zet voor de titel/artiest, zal uiteindelijk niet de juiste afspeelvolgorde worden gehanteerd zoals jij het graag zou willen.
Met name als je boven de tientallen notatie gaat werken, dan kom je idd bedrogen uit.
 
:( Volgens mij kan lukken als je maar in tittel niets verandert, je moet wel volgorde nr. toegeven, en alle bestanden moeten ze dezelfde extensie ook zijn zodat player niet in de war raakt ..
:( of je tags toch moet wissen ? kan ook lukken ..

Kijk dit ook -->> http://forum.fok.nl/topic/1353836
 
Het is gelukt! Eerst heb ik bij alle liedjes een letter ervoor gezet, zodat het op alfabetische volgorde stond. Dat werkte niet. Vervolgens heb ik met de letters ervoor alle liedjes 1 voor 1 op de USB gezet, dit werkte. Bedankt allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan