PNG- bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Goedenavond,ik moet een PNG-bestand(afbeelding moet in dit bestand blijven) kunnen zetten op een website forum.
Met rechts aanklikken helpt niet,weet iemand hoe ik dit voor mekaar krijg.groeten,jan...
 
Daar is toch gewoon een knopje voor?
Of upload hem naar een website en stuur een link.
 
Ik ben niet bekend met deze site ik denk ook niet dat ik je dan kan helpen. Normale forums hebben het wel het hangt er van af waar je het wilt plaatsen.
 
:D Ik vind dat zelf een zeer interessante en ook vol treffelijke site ('s ) en het lijkt me echt iets zeer avontuurlijk en spannend die Geocaching
jammer dat ik niet jonger ben en ook financiële situatie toesta me zoiets niet :( ..
janwitloof doe jijzelf wel mee ?? mijn pet af ! voor zoiets ! ik vind dat en zoiets net zoals bijv. constant op vakantie te zijn :D

P.S. Heb je daar dus geen forum om dat soort vragen te stellen, zie ik namelijk dat je daar Nederlands ook communiceren kan ( is dat wel zo ?? ) ?
 
Laatst bewerkt:
Ge voelt u daar te oud voor zegt u,wel u moet denken er zijn er nog die ouder zijn als ik.
Wat betreft financieel,voor iets over de 100 euro ben je vertrokken,en als ik (ook niet meer van de jongste) leer dat allemaal
op mijn eentje.Weliswaar hier en daar geholpen door een forum zoals deze.
En ja ik doe mee, ben nu zo,n twee jaar bezig maar heb niet altijd de tijd voor,tuin onderhouden,kleinkinderen enz.
Wat betreft sites ,ja die zijn er ,in nl en in be zelfs,maar die geven niet veel prijs als ge iets vraagt.
Zeker de nl site,als ge daar iets vraagt is het zoveel van zoek het maar uit,en ook wordt er veel met de belgen als vragensteller
zijn k***********n gespeeld.
U ziet goesting daarvoor ,gaan zou ik zeggen de natuur in en zoeken,Jan.....
 
:( Achh jonge mijn alle geld via belasting naar medicijnen moet :(:( bovendien ik ben in leeftijd dat je tijdens werk ergens te vragen alleen maar afijziging kan krijgen enz ...
 
Laatst bewerkt:
Maar je wil dus een afbeelding (jpeg of bmp) omzetten naar png? Googelen levert ondermeer deze site op:
http://www.convertfiles.com
(dit is een webservice, waar je de afbeelding naartoe stuurt, en het geconverteerde plaatje weer vanaf kunt halen. Maar d'r zijn zeker en vast ook tientallen programma' s voor te vinden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan