DVD menu maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.896
Ondanks dat ik hier en daar wat heb kunnen vinden over DVDmenu maken, wil ik toch graag wat actuele info m.b.t. programma's die dit kunnen, liefst een beetje kwaliteit - betaald en onbetaald.

Zou graag wat ideëen krijgen en hoe dit dan uiteindelijk om te zetten is in een DVD met menustructuur.
 
Helemaal mee eens ROYONIX. Daar gebruik ik ook al behoorlijk lang DVDStyler voor. Werkt perfect en is helemaal gratis.
 
Ik vind het geen domme vraag en daarom stel ik 'm maar :

@Chopra : welke brandsoftware heb jij op je pc geïnstalleerd staan? In het geval dat het 'toevallig' Nero zou zijn, dan heb je reeds een goede menubouwer in je machine zitten.
 
Bedankt voor de reacties! Ooit wel eens Freemake gebruikt, maar dan komt er een tekst van Freemake onder te staan en dat mag in dit geval niet. Geen Nero hier op de comp, wel aShampoo. Zal 'ns kijken. Idee is wel dat ik het menu aardig kan aanpassen.
 
Met Freemake Video Converteer( gratis is en toch ?? ) geprobeerd en komt toch water merk na ??? :( na jah dat wist ik niet ( heb namelijk nooit mee wat gedaan :eek: ) ..

I.v.m. Ashampoo nee mee kan je dat niet, en met Nero moet je wel handig zijn om te doen dat wat je ook van plan bent :( dus aan jou is nu of je wil of niet DVD-Styler proberen
met DVD-Styler is natuurlijk ook niet 1-2-3 en klaar is kees!, mee moet je ook beetje prutsen maar omdat jij maakte die topic en omdat ik kreeg door jouw woorden indruk dat je wel mee ooit bezig was ( DVD-menu te maken enz.. ) en dat je wel weet waarover heb je, of waarover hebben wij nu :( ?
=====

P.S. Zie ik en merk ik dat jij zei software kan betaald en onbetaald te zijn ( ?:D? ) en het liefst een beetje kwaliteit, dan kan ik je voorstellen misschien '' Sony Movie Studio Platinum Suite '' :D
 
Laatst bewerkt:
Zeker, e.e.a. is me niet onbekend. Ik maak films in Premiere Pro, heb veel software ervaring, ook lang websites in Dreamweaver gemaakt, dus zo'n menu moet me ook wel lukken :rolleyes


nb. zag net dat ik kort geleden al even bezig ben geweest met DVDstyler. Ga ik dus even mee door...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan