PSP Pen gereedschap Spiegelbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr0007

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2013
Berichten
417
PaintShop Pro X6

als ik met de Pen gereedschap teken, zou ik willen dat het meteen ook de andere kant op getekend word, dus je krijgt het ook in een spiegelbeeld, wat ik wel kan is copieeren ,flippen maar dan heb ik 2 lagen
waar ik de segmenten niet met elkaar kan verbinden,
weet iemand een oplossing

MVG mr0007
 
[Niet gehinderd door kennis of het gebruik van PaintShop Pro X6]:
Je kunt die 2 lagen toch wel samenvoegen tot 1 laag, neem ik aan? Merge down genoemd in deze link

Tijs.
 
ik kan die twee lagen wel samen voegen tot een laag, nadeel is dan dat ik de vector eigenschappen dan verlies, en die heb ik nodig voor het inkleuren van de beelden, als ik de kleuren moet veranderen of kleureffecten toe wil voegen, daarom moet ik de vector eigenschappen bewaren, en ik heb het nodig dat de ene helft
presies het zelfde word als het spiegelbeeld, daarom zou het mooi zijn dat het meteen ook de andere kant op getekend word in spiegelbeeld, dan behoud je de
segmenten
 
Laatst bewerkt:
Ok, dat is een belangrijke en nuttige aanvulling op wat je schreef in je startposting.
Succes met je vraag, want ik werk zelf niet met PsP X6.

Tijs.
 
ik heb een mannier gevonden maar wel wat lastiger, door copie, flip, dan dan heb je het links en rechts, dan een compleet nieuwe laag maken, ik hoopte dat er een makelijker mannier was, maar die functie is er nog niet,
ik zet hem daarom op opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan