Internet valt uit, "de standaardgateway is niet beschikbaar"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tamao

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
10
Ik heb al geruime tijd problemen met het internet op mijn laptop. Vrijwel dagelijks valt het internet uit, 9 van de 10 keer gebeurt dit als de computer in slaapstand is geweest en ik hem weer aanzet, maar het gebeurt net zo vaak dat het internet er uit ga als ik gewoon op mijn computer werk. Hij geeft wel aan dat hij verbonden is, maar toch kan ik niet op internet komen. Als ik op "Probleem oplossen" klik, krijg ik als foutmelding "De standaardgateway is niet beschikbaar". Soms doet het internet daarna gewoon weer en heb ik er dan voorlopig geen last meer van, soms valt hij na 5 minuten dan weer uit, soms na 30 seconden en soms moet ik meerdere keren achter elkaar probleem oplossen starten voordat hij het weer doet. Andere keren kan ik de laptop aan en uit zetten en doet het internet het weer. Soms kan ik niets anders doen dan een half uur wachten voordat hij het weer doet. Al met al is het zeer irritant.

Ik dacht eerst dat het aan mijn internet zelf lag, behalve dat ik ook problemen begon te krijgen op andere netwerken zoals op school, in de trein en bij mijn ouders. Andere apparatuur op hetzelfde netwerk hebben geen problemen. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
 
Laatst bewerkt:
Geeft niet hoor. :thumb:
Succes verder met je vraag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan