geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Als ik filmpjes van youtube afspeel ,heb ik steeds een hol geluid. Dan is het net of je in een kelder staat of in een zwembad. Je kunt er niet veel van verstaan en je wordt er moe van. Weet iemand hiervoor een oplossing. Ik heb Windows 7
 
Lees mijn sig eens, kan meestal goed ingesteld worden in de config van de audiochipbakker, welke weten we niet hè.
Heb je stereo, surround? ook dat weten we niet.
 
geluidsbewerking

Het merk van de pc is ..coolmaster en het geluidsapparaat is van Realtek High Definition en draait op Windows 7. Ik heb zelf niet zo veel verstand computers,maar probeer toch meestal zelf uit te zoeken met de hulp van jullie. Oh ja,ik heb een surround systeem met 5 boxjes. Maar ik zet ook wel eens een koptelefoon op en dan is het net of je in de kelder zit
 
Ik ben er net achter gekomen dat het geluid via boxjes het goed doet,maar sluit ik de koptelefoon aan dat is het geluid vervormd. Dus hoe los ik dit op
 
Zet 'm op stereo dan als je de koptelefoon aansluit, loop de instellingen na zodat je beide kunt gaan gebruiken, surround op boxen en stereo op koptelefoon.

Maare, Cooler master is geen merk van een PC, alleen van diverse onderdelen.
 
Ja,dat klopt .het is een samengestelde pc .Maar hij staat geregistreerd als Coolmaster. Maar het probleem van het geluid ga ik nou ff uitzoeken. Bedankt voor de info in ieder geval
 
gelud

ja,dat klopt het is een samengestelde pc. maar staat geregistreerd als coolmaster. Ik ga nou op zoek naar het probleem van het geluid. Bedankt in ieder geval
 
ik heb waarschijnlijk het probleem gevonden. Ik heb de hele boel op stereo gezet ,maar ik kwam er ook achter dat als ik de stekker van de koptelefoon in mijn pc duwde dan hoorde ik haast niks en was het geluid vervormd. Maar toen ik de stekker iets terug trok was het geluid goed. Dus het probleem was denk ik de koptelefoon. Alweer een probleem opgelost...denk ik.. Ik wil jullie in ieder geval weer bedanken voor jullie steun en raad en hopende dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan