Kan bij Youtube niet reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2.474
Als ik -natuurlijk ingelogd- op een film wil reageren of wil deelnemen aan een discussie, lukt dat niet.
Klik ik op onderstaande:
youtube.jpg
Dan opent er een nieuw window wat ook weer even snel sluit.:confused:
Als ik op Feedback geven klik, beneden aan het scherm, gebeurt het zelfde.

Iemand een idee wat er fout gaat of waar ik voor antwoorden kan zoeken.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik zocht al eerst bij http://www.helpmij.nl/forum/search.php?searchid=5887459
Verder heb ik niets bruikbaars gevonden.
Privacy menu's zien er nu anders uit maar leverde niets op.

Ik probeerde ie11 ipv ff31 en daar lukte het wel. ie11 wil invoegtoepassingen installeren en daar heb ik geen behoefte aan. Het is de eerste keer dat ik hem gebruik na het installeren van ff.

Ik wil liever met ff op youtube.
 
Dus;

Veiligheid uitschakelen onderaan op het beginscherm werkt niet. Evenmin de tijdelijke bestanden:
Opties > Opties > Privacy > V Geschiedenis wissen zodra Firefox sluit > Instellingen > V bij Buffer.
Add Block Plus of andere advertentie blokkeerders geheel uitschakelen helpt ook niet.


Wis dan de cookies van YouTube eens bij Privacy.
Probeer de laatste versie en updates van Firefox en start Firefox anders in modus zonder extensies, dan moet je FireFox herstarten met uitgeschakelde add-ons via het Help menu.

Ben nu wel nieuwsgierig. IE is inderdaad niet prettig om mee te werken. In Firefox gebruik ik de add-on IE Tab. Hiermee kan ik op één tabblad met het context menu de render engine omschakelen. Pagina's daar worden dan getoond zoals in Explorer. Inzoomen werkt dan niet maar je kunt meestal wel verder.
 
Dan zal je nieuwsgierigheid blijven.....

Firefox versie 31 is momenteel de nieuwste.
Door de shift toets in te drukken en dan het icon aan te klikken start je in de veilige modus.
Je raadt het, geen verschil.
De firefox instellingen die je aangaf staan bij mij standaard zo.

De Youtube cookies zijn verwijdert en geen verschil.
Nu verwijderen en weer in veilige modus proberen, maar eerst dit saven.

Veilige modus opgestert. Gekeken of er nog youtube cookies waren -> nee.
Gedrag niet veranderd.

Nu eens proberen met die ie TAB
Het zijn er 3!

De laatste deed het.
Blijft waarom niet bij Firefox.

Maar eens een mozilla forum zoeken.

Bedankt zover.
 
Laatst bewerkt:
andre@home
3th party cookies toestaan wordt hier genoemd en ook als oplossing om rechts te klikken in het reactie venster. Kies dan in het contextmenu "Dit deelvenster" en "Open dit deelvenster in een nieuwe tab." Het zou beter zijn als het zo lukte dan om cookies van derden toe te staan. Cookies van derden accepteren had ik zelf al ingeschakeld omdat het op meer plaatsen een vereiste is. Als je niet gevolgd wilt worden op Internet dan moet je ze trouwens weer wissen maar het technische daarvan ontgaat mij even.
 
:confused: Weet je zeer zeker dat je in-gelogd bent ??

Die screenshot van jou zegt namelijk helemaal niets over dat :( dit is alleen maar plekje welke je openen wil zodat je een commentaar plaatsen kan, maar die kan je sowieso niet zonder dat je in-gelogd bent ..
Er is anders geen ander reden dat je een commentaar niet plaatsen kan ..

Op andere kant :
Als je een commentaar wel plaatsen gelukt was die is niet meteen of per-direct zichtbaar, die als je wel zou willen zien misschien moet je op Meer weergeven of op Beste Opmerkingen klikken ?

ScreenShot003.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gelukt.
Inderdaad, cookies van derden accepteren.

Toch begrijp ik dit dan niet:
Ik heb het scherm dat zo snel verdween kunnen vastleggen:
google plus.jpg

Op basis daarvan hoopte ik door cookies van derden NIET te accepteren en volgende instellingen dit te omzeilen:
youtube 2.jpg

ff.jpg

Bij deze instellingen zijn de uitzonderingscookies na het opstarten verdwenen.

In iedergeval bedankt door me op die cookies van derden te attenderen. Daar had ik gewoon overheen gelezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan