Youtube Banner afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

BDrums

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2014
Berichten
3
Wie wil een Banner afbeelding voor mij maken met de Youtube grootte
kleuren; zwart, rood als achtergrond en als het kan de tekst neon groen en anders de tekst oranje/rood de tekst moet zijn; B Drums
en de letters in een stoere/graffiti stijl alst kan

Alvast bedankt

Bente
 
Ik kan wel iets proberen te maken voor je, maar dat wordt mijn eerste keer. Zeg maar als ik het moet proberen.
 
:) Zoiets ??

7.jpg 5.jpg 6.jpg Tom maak maar jij met oranje text dan :D
2ps28et.gif
 
Laatst bewerkt:
:thumb: ik vind wel mooi :D
Tom kijk even die adres >> KLIK--> HIER
 
Laatst bewerkt:
Dankje ROYONIX en GamerTom,
Maar welke pagina hebben jullie gebruikt? Dan kan ik misschien ook nog even kijken
 
:) Ach nee die link wat ik zelf geplaatst heb ( kijk boven en klik op HIER ! ) dit zijn alleen maar sier letters welke je gewoon gebruiken om leuke sier texten maken kan, en ev. ook op aangemaakte plaatje plakken enz..
En achtergrond plaatje moet je weten met jouw eigen foto-bewerkingsprogramma welke je ook hebt maken ...

Hier nog een zeer leuke site voor jou BDrums -->> http://www.online-image-editor.com/?language=nederlands

Hieronder heb je bijv. een achtergrond plaatje op welke je zelf eigen-keuze letters ( text ) op plakken kan ..:D
plaatje.jpg plaatje2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Paint.NET gebruikt en een nieuw Lettertype.

Ook goed en kan je ook leuke creaties mee maken :thumb: maar ik bedoelde met die site ( boven link ! ) daar heb je alle mogelijke en nog meer en bestaande soorten font's en letters dat je maar verzinnen kan, en die kan je ook zeer mooi gebruiken :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan