Audio/mic splitter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paralova

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2014
Berichten
2
Cable Showcase 6-Inch 2 x 3.5mm Stereo Male/3.5mm Stereo Female Cable (30S1-35260)

Weet iemand een audio/mic splitter zoals deze? Of is deze ook in nederland te koop? Graag zo goedkoop mogenlijk. Ik heb namelijk een headset gekocht met een microfoon en luidspreker in 3.5 jack maar niet apart. Ik kan dus niet tegelijk muziek spelen en praten op mijn pc

Alvast bedankt
 
Volgens mij is het niet mogelijk om zoiets (microfoon en geluid) in 1 poortje te doen. Voor een headset in ieder geval.
 
Kijk maar op jbl.nl synchronos e30 die heeft een microfoon in de draad en maar 1poortje. Daarom wil ik ook een splitter voor de pc
 
Dat kan niet, want die hele website doet het niet. Google laat zien dat de koptelefoon wel zo'n play button op het draadje heeft, maar verder zie ik niks... Maar toch, een echte headset heeft ook een veel betere microfoon die meer 'power' nodig heeft om het goed te kunnen doen.
 
Volgens mij is het niet mogelijk om zoiets (microfoon en geluid) in 1 poortje te doen. Voor een headset in ieder geval.

Mwuah, hoe wil jij anders verklaren dat een headset plus microfoon over een enkele poort gaan op een telefoon?
 
Mwuah, hoe wil jij anders verklaren dat een headset plus microfoon over een enkele poort gaan op een telefoon?


een headset voor telefoon maakt gebruik van een extra contact, als het ware dus twee stekker in een (3,5mm jack stereo (left en right) plus de extra 3,mm mono jack (3e contact op de plug)
 
Lol, je hebt een headset voor een notebook aangeschaft die zo'n 4p poort heeft, niet meer om te ruilen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan