Voetbal kijken in buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
488
Is er een legale manier om gratis de Eredivisie te bekijken in Turkije? Ik heb FOX Sports Eredivisie + Internationaal en FOX Sports Go, maar dat werkt allemaal alleen maar in Nederland en dus niet in het buitenland... Is er een manier?

Ook zoek ik een legale site om SBS 6 op te kijken (Jupiler League samenvattingen).

Bedankt alvast! :)
 
Ja, en nee. Nee, want dit is een rechtenkwestie. Net zoals je geen CL via nos.nl in Polen ofzoo kan kijken. Nee, want je abonnement op FOX geldt voor Nederland.

Je kan de proxi instellen, zodat het lijkt of je in Nederland zit. Dit werkt vaak wel. Zo kan je dan naar fox kijken.
Probleem is wel, dat het werken via deze weg vaak verlies in kwaliteit en snelheid met zich meedraagt.

Een VPN opzetten met Nederland is ook een optie. Werkt best heel aardig. Een hoop werk, dus uitleg laat ik maar even achterwege.

Je kan op de wat minder legale wijze vaak een veel beter resultaat krijgen. Zoek maar eens op live tv/live sport. In combinatie met een programaatje als SOPHCAST (Er zijn vele alternatieven ) geeft dit in het buitenland vaak het beste resultaat.

Dus Ja, het is dus mogelijk, maar je moet zelf gaan uitvinden wat je de makkelijkste methode vind. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden in dit geval.

Misschien dat andere mensen op dit forum een betere idee hebben om je verder te helpen.
 
Weet ik niet. Ik ben geen rechtsgeleerde uit Turkije. :confused:, maar wieweet hangt er wel iemand rond hier die dit wel is.

Persoonlijk zou ik me niet erg druk maken of iets legaal is. Als ik voetbal wil kijken doe ik het toch wel. Wil je toch compleet legaal opereren in het leven, dan is radio 1 ook nog een optie. Dat kan je wel overal in de wereld beluisteren. De beelden moet je dan maar bij het radioverslag fantaseren. :p
 
Ik zou even contact opnemen met FOX.
Ik weet in iedergeval zeker dat je ook via je pc (internet) een stream op de FOX site zelf mogelijk is.
Wel heb je dan inloggegevens etc nodig, en ik ga er gewoon vanuit dat dit ook in turkije kan, en anders zoals mavaros zegt een VPN opzetten of met proxy werken.
Waarschijnlijk betaal je dan iets meer en dan kan je ook via de website streams kijken.

Over SBS6 heb ik geen idee of dit mogelijk is.
 
Ik heb een FOX Sports TV abbonoment met een FOX Sports Go (online) abbonoment, maar dat werkt niet in het buitenland. Heb het vorig jaar ook al geprobeerd. Ik wil kijken vanaf de wifi van het hotel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan