Gratis ringtones

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Al een tijdje ben ik op zoek naar een gratis ringtone. Ik ben een enorme fan van the Babysitters Circus en ik wil heel graag hun grootste hit als ringtone hebben: everything's gonna be alright. Maar ik kan hem nergens vinden. Op 1 app had ik hem gevonden maar dan moet je € 12,00 per week betalen. En ik wil ook niet mijn mobiele nummer invullen. Kan iemand me helpen?
 
Afhankelijk van welke telefoon je hebt kun je daar gewoon de MP3 voor gebruiken.
 
:D Hoi drive :thumb:

Die kan je makkelijk van YouTube downloaden en tegelijk kan je naar MP3 converteren

KLIK voor Babysitters Circus -->>

En Converter is -->> http://www.clipconverter.cc/

:eek: Opeps edmoor :D
 
:) Heb net gedaan en het lukt voor 100% ! ;)

ScreenShot002.jpg <<--Maar je kan ook naar wat anders dat converteren :D
 
Laatst bewerkt:
Ik had het ook gedaan, maar die link die je gaf deed het niet. Hij kon niet bekeken worden op mijn telefoon (Samsung Galaxy Trend) maar ik kan hem later wel bekijken op de computer. Ik had hem zelf opgezocht op youtube en geconverteerd. Dat ging goed, maar nu staat de hele plaat op mijn telefoon. Hoe kan ik die nu als ringtone krijgen?
 
Ik doe dat hier via PC en converteer ik ook via die link-converter naar MP3 en doet die nu als een pure MP3 dus, zo wil je ook als ring-tone hebben toch ? als een MP3 klopt ? :(

Kijk -->> ScreenShot003.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat zal in de handleiding staan als de telefoon een MP3 als ringtone kan gebruiken. Kijk ook eens naar dit:

Android » Android tips » Muziek » Maak van een MP3-bestand je ringtone
Maak van een MP3-bestand je ringtone

Bij sommige Android-toestellen heb je de mogelijkheid om een MP3-bestand als ringtone in te stellen, maar dat kan niet bij alle Android-toestellen. In Google Play heb je gelukkig veel apps die van een MP3-bestand zoals een liedje een ringtone kunnen maken. De beste en meest bekende app is Ringtone Maker, die gratis in Google Play is te downloaden. Daarmee maak je van een MP3-bestand je ringtone in no-time.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Maar daar kan je ook ev. naar je gewenste audio converteren

Kijk -->> ScreenShot004.jpg 3GP MP4 AAC ofzo ?

edmoor hoe bedoel je van een hele MP3 een ring-tone maken ? ..... die ken ik nog niet :eek: maar dat blijft ook MP3 toch ?

Ik zelf gebruikt voor mijn toestel programmaatje Cool RingTone Maker en audio bestanden zijn ook altijd als MP3 herkend :(

ScreenShot005.jpg
 
Laatst bewerkt:
effe anders lezen, niet alle telefoons ondersteunen MP3 als ringtone ...
Je kan eventueel met het gratis programma MP3DirectCut, je MP3 dusdanig inkorten, dat je een lekker (kort) stukje overhoudt...
 
Maar whittey dan ook als je die korter maken gaat, dan die ook en sowieso MP3 blijft behalve als je vervolgens zal niet op wat anders converteren ...... of begrijp ik dat verkeerd ?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik lees je reactie (best verwarrend), ik had er beter niets kunnen neerzetten ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan