[Gratis Android app] QuickBrightness

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
1.774
rn63sgq85h7adp80g.jpg
QuickBrightness (v1.8)

QuickBrightness voegt een icoontje toe aan het scherm, waarmee u als u het icoontje naar het midden van het scherm sleept, de helderheid kunt aanpassen (handmatig en automatisch).

Allemaal met deze simpele app!

Download hem nu en je kunt mij mailen voor een promocode!

Screenshots:

10" tablet:



7" tablet:



Smartphone:




Mijn app is nog volledig in ontwikkeling, dus als u fouten ziet of de app crasht, laat het alstublieft even weten ;)

Tip: Als de app crasht kunt u de Rapporteer knop gebruiken, voer bij de beschrijving uw androidworld forum naam in met de gegevens die u aan het doen was.

Google Play Store: QuickBrightness

Versie geschiedenis:

- v1.8: De bug dat QuickBrightness bleef draaien terwijl de gebruiker QuickBrightness had uitgezet is nu opgelost. (EDIT: deze is nog niet opgelost, verwacht de volgende update deze week)
- v1.7: Het icoon wordt nu niet gesloten en de bescherming ervan is opnieuw verbeterd. Ook is er een fout verholpen die met een crash melding was binnen gekomen. De app is stabieler.
- v1.6: De positie bug is samen met nog meer bugs eindelijk opgelost.
- v1.5: Menu text "Instellingen" is veranderd naar "Over", u kunt nu het pictogram naar elke plaats verplaatsen. QuickBrightness moet nu actief blijven inplaats van beïndigd te worden.
NOG NIET GEREPAREERD: Het opslaan van de positie van het pictogram, om naar de laatste positie terug te gaan.
Ik verwacht het probleem deze week te verhelpen, maar ik kan niks verzekeren.
- v1.4: Privé release
- v1.3: Layout verbeteringen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan