trp bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pagueros

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2014
Berichten
4
Nadat ik van een TRP bestand de naam heb gewijzigd is het niet meer te openen.
Betreft een aflevering van de Bridge die ik nog graag gezien zou hebben!

Bedankt alvast
 
Denk je dat je naam verandert hebt ?? en weet je zeker dat je niet extensie verandert ?

ALS maar dit wel nu een trp bestand gebleven is ( eigenschappen ! ) dan klopt jouw verhaaltje maar als maar niet zo is, dan heb jij wel extensie verandert en wie weet wat nog meer met bestand gedaan hebt ..

Een trp bestand kan je en moet je nu als je die zal wel willen kunnen afspelen, met een of ander converteer terug naar AVI of wat dan ook anders converteren :D

Zoals bijv. met ( niet gratis ! ) -->> http://www.trpconverter.org/ ..... << er zijn andere converters ook maar dit lijkt me iets voor jou dat beste is, anders weet niet ( trp bestand ken ik nog niet :( ! ) ..
 
Laatst bewerkt:
Een TRP bestand is een video stream bestand net zoals een TS bestand. HD Video dus en wordt vaak gebruikt door satelite receivers. Een TRP bestand kan gewoon met de VLC Player worden afgespeeld. Het wijzigen van de naam van zo'n bestand maakt niet uit, zolang de extensie (.trp) maar gelijk blijft.
 
Dank edmoor en ryonix,

De nummering was niet goed dus ik heb ik alleen het cijfer veranderd zodat het 1 tot 10 was, de extensie is hetzelfde gebleven.
Daarna heb ik even de extensie veranderd in m2ts en met de VLC geprobeerd maar die doet het ook niet.
de bestanden die ik herbenoemd heb zijn gewoon leeg, 2 andere films die erop staan zijn er gewoon nog.
 
En wat gebeurd er als je dat bestand weer zijn originele naam geeft?
De extensie moet je in ieder geval origineel laten.
 
Mag ik je kussen, Edmoor?

Het blijkt nu dat het bestand in naam gewijzigd was maar niet de subfolders.

Mijn dank is groot!
 
je hebt geen idee hoe gelukkig je mij gemaakt hebt, ik had nog 5 afleveringen te gaan en dat kan nu dank zij jou
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan