grijs in kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,
Ik heb een "icoon" waarvan ik de grijze kleur zou willen veranderen in een rode...
Ik kan echter, binnen photoshop, de kleur niet aanpassen, ik kan wel rood kiezen maar geen van beide vierkantjes in het menu neemt deze kleur over.
Misschien heeft dat iets met grijswaarden of zo te maken... maar dan nog, weet ik niet hoe je dat moet aanpassen zodat inkleuren WEL kan
Iemand raad?
Bedankt
Onvoldoende.jpg
 
Zo?

OV_Rood.jpg

Ik gebruik geen Photoshop maar Paint.Net dus kan je niet vertellen hoe het in Photoshop kan worden gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Of je bedoelde zo ? ( ik weet niet welke type letter daar heb je ? en ik heb nu in type Cambria_Vet gemaakt ) ..

2njyolu.png
onder heb je ook een icoon-pictogram ! :D bovendien je pictogram transparant hebben wil, toch ?

P.S. Ik werkt met Corel PaintShop pro. :thumb:

ALS je zelf een echte icoon of pictogram maken wil, dan maak je als eerst een PNG bestand die moet je dan eerst rondom transparant maken, en van die transparante ( of geen transparante ! ) PNG bestand maak je dan dus een icoon oftewel een pictogram ..
Ik heb zelf een eigen convertor dat heet Any to Icon ( niet gratis ! :( ) en via deze app van een PNG bestand maak ik dus icoon op eigen grote ( net zoals die onder voorbeeld ! ) ..
 

Bijlagen

  • OV pictogram !.rar
    33,5 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Tip: Je moet de kleurdiepte van de afbeelding verhogen, dan kun je de kleurwisselaar gebruiken.

Ik gebruik PaintShop, maar in Photoshop zal het ongetwijfeld ook mogelijk zijn.

Onvoldoende-rood.jpg
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik het zelf gevonden heb:
via "Afbeelding" verander je de "Modus" in RGB-kleur en dan kan je de kleur vlotjes aanpassen

Bedankt toch iedereen

JP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan