share verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
125
Ik heb een laptop met W8 en een desktop met W7.

Een map was gedeeld, maar die is nu opgeheven.
In zowel W8 als in W7 staat de map nog onder Netwerk.
Hoe verwijder ik deze share?
 
:confused: Ik snap niet precies wat je bedoel maar volgens mij als je op bureaublad ook met rechte muis kant klikt en nieuwe snel koppeling maakt typ je in C:\Users\Public en op enter klikt, automatisch krijg je overzicht van gedeelde en openbare mappen welke je ook handmatig verwijderen kan ...

:( hoop dat je zoiets bedoel ?
 
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb er een afbeelding van gemaakt. (plaatje verwijderd)
 
Laatst bewerkt:
Dus map downloads kan je niet verwijderen ??

Probeer maar met LockHunter installeer LockHunter ( gratis is en 100% veilig ! ) en na LH installatie klik met rechte muis kant op map downloads
vervolgens in submenu klik op ''What is locking this folder'' mocht een of ander proces wel vast houden die map zodat je die niet verwijderen kan, dan kan je op ''Ulock It !' en op Delete It !' klikken of op Delete At Next System Restart'' en vervolgens gelijk na-dat PC ga je her-starten zal moeten die weg nu zijn ..:D

imo5zb.jpg
33nl2px.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je hulp. Ik heb het op de laptop en de pc geprobeerd, maar de shares blijven helaas staan.
Lockhunter geeft de melding dat deze bestanden niet verwijderd konden worden.
 
Inmiddels opgelost. Kon bij delen geavanceerd, mapdelen uitvinken.
 
Als iets via LockHunter op normale weg niet verwijdert kan, heb ik je verteld toch dat je dan op Delete At Next System Restart klikken moet ( heb je überhaupt dat gelezen ? :( ) en meteen PC HER-starten, dan is die wat verwijderen wou weg, het is bijna onmogelijk dat LockHunter iets niet verwijderen kan, als je maar weet hoe je dat moet doen ..

Maar zie dat je toch hebt opgelost, en dat is van belang toch ? :thumb: toch volgens mij je hebt nu alleen maar delen uitgeschakeld, je wou map verwijderen of ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan