bottleneck vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvandersar

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2004
Berichten
78
ik heb een netwerk met router , nas , switch ,meerdere pc en mobiele devices. ik benieuwd of er een methode of prog is welke me helpt te definiëren welk deel in het systeem de botle neck is van een slechte gebruiker performence op ee willekeurig device of internet communicatie.
ik denk aan te veel gebruikers. , slechte netwerk instelling, te zware applicatie, providerproblemen, draadloze communicatie enz enz
 
Beste rvandersar,

Ik heb je vraag verplaatst van win7 naar deze rubriek aangezien de vraag hier beter op zijn plaats staat.
Succes met je vraag.
 
Bij een slechte gebruiker performance is het in de regel het handigst om de gebruiker te vervangen. :)

Alle gekheid op een stokje. Je bedoelt denk ik gebruikservaring. Het zou helpen als je dit iets beter kunt omschrijven. Hapert de verbinding, lage doorvoersnelheid, lag bij het gamen, etc...? En merk/type apparatuur zou ook wel helpen.
 
Geen idee welk antwoord je nou zoekt? Er is niet 1 stuk gereedschap wat alle problemen kan duiden/verhelpen. Dus zonder verdere informatie is er niks zinnigs over te zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan