film

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
98
beste mensen wie kan mijn helpen ik ben niet zo technische, mijn pc staat boven en ik wil zowel film als muziek kijken en luisteren op mijn tv hoe kan ik dat voor elkaar krijgen ik heb een philips cinema set bij de tv staan wat voor apperaat moet ik er tussen zetten om films uit mijn pc te zien op mijn tv:shocked:
 
Hangt een beetje af van de ouderdom van de hardware. Is de TV zodanig nieuw dat deze een HMDI poort (poorten) heeft?
Heeft de computer een HDMI verbindng ? Heeft de Cinema Set HDMI aansluitingen? De meest simpele verbinding tussen pc en tv is de HDMI vebrinding. (Met 'simpel' bedoel ik niet de kwaliteit, maar de wijze van connecten, stekkertje aan beide zijden erin en voilá). Zelfde truukje tussen cinemaset en de TV.

Is de hardware wat ouder en heeft deze geen HDMI, kijk dan even op het forum hier rond (TV op computer aansluiten) of simpelweg op Google. Je wordt er letterlijk overspoeld met tutorials over het connecten van de Computer met de TV en / of een cinemaset.
 
ja er zit een hdmi aan sluiting op de tv maar daar zit de home sinema zet op dvdplayer:shocked:
 
Magnifiek spul! Ik heb de MD800X3D. Speelt alles af dat maar ergens in het netwerk is gedeeld :thumb:
 
ziet er goed uit ik ga het proberen bedankt voor de hulp:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan