HTML5 Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebasss

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2011
Berichten
59
Goedendag,

Ik heb gisteren mijn Catalyst drivers een update gegeven (AMD GPU en APU)
En sindsdien zijn alle filmpjes beeldloos enkel geluid op Youtube, en ook op Dumpert.
Als ik Youtube in FireFox gebruik via FlashPlayer werkt het wel goed evenals op IE. Maar als ik het in Chrome (wat niet meer op FlashP kan) gebruik via HTML5 alleen geluid, als ik IE en FireFox ook via HTML5 laat afspelen gebeurd dit ook. Ik weet dus niet meer wat te doen, op wat ik al gedaan heb na:

Ik heb al een hele clean FlashPlayer installatie gedaan. De plugin van FlashP aantal keren geherinstalleerd, de normale FlashP evenals.
Helaas wil het niet lukken om weer bewegend beeld te krijgen, op gisterenavond na toen had ik de Catalyst drivers nog eens geïnstalleerd en had ik 5 min beeld, en bij het volgende filmpje weg beeld.

Hopelijk kunnen jullie me helpen! Want zit vaak op Youtube en zo goed als Chrome verslaafd :confused:.

Alvast erg bedankt! Sebastiaan.

PS: Windows 7 Home Premium 64bit, en het is niet de laptop die in mijn onderschrift staat.
 
Laatst bewerkt:
Waar ik mee zou beginnen is via about:plugins
de ingebouwde flash player van Chrome uitschakelen en de Adobe Flash Player plugin inschakelen

Het is niet voor niets dat je de problemen alleen in Chrome hebt...

Tijs.
 
Heb ik ook al gedaan Tijs, en het vindt ook in FireFox en IE plaats via de HTML 5...
Erg vreemd want alles wat men op Google voorschrijft werkt gewoon niet. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan