Film in MagixVideodeLuxeMX

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimGoo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
139
Ik heb in MagixVideodeLuxeMX een film gemaakt. Deze 1e film heb ik opgeslagen en als basis voor een nieuwe 2e film gebruikt. Ik heb dat gedaan door de 1e film op te slaan onder een andere naam. Hierbij werd ook de naam van 1e film in de bestandsnaam meegenomen door het programma.
In 1e film heb ik alle elementen die ik niet nodig had verwijderd en heb daar nieuwe beelden en geluid in gemonteerd de film opgeslagen als 2e film.
Als ik de 2e film laad zie ik dat hij 2x keer een film laad zowel de 1e als 2e film maar hij laat alleen de 2e film op de tijdlijn zien.
Als ik wil branden zegt hij dat er 2 delen zijn en geeft aan dat het niet op een DVD past.
Dit is vervelend en neemt veel ruimte in beslag.
Weet iemand hoe ik deze 1e film kan verwijderen want ik kan hem niet zien op mijn tijdlijn dus ook niet verwijderen?
 
beter was geweest dat je het als een project file had opgeslagen, deze copieeren en renamen.
Hoe nu verder....weet ik niet, ik gebruik geen magix maar adobe
 
Wat je kunt proberen: open het laatste project, selecteer alles op de tijdlijn en klik: Ctrl C
Open een nieuw, leeg project met dezelfde instellingen, ga daar in de tijdlijn staan, en klik: Ctrl V
Als dat werkt, kun je daarna een film renderen, en alles verwijderen.
Probeer het anders op de Magix help site: http://www.magix.info/nl/knowledge/search/Video+Deluxe/
 
Beste Vandahl,

Bedankt voor de reactie. Ik heb onlangs ontdekt hoe het wel moet.
Naar menu branden> in de linker bovenhoek naar bewerken, dan de film die uit het project moet rood aanvinken. Daarna weer terug naar het hoofdmenu bewerken. Hier bij onder de knop bestand > film beheren kun je film uit het project verwijderen.
Misschien hebben andere Magix gebruikers er ook iets bedankt maar toch bedankt voor de reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan