Filmpje gemaakt in Movie Maker maar hoe op een DVD branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blondie40

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
25
Hey daar!

Ik heb een filmpje gemaakt in windows 8 met movie maker. Nu wil ik dit branden op een DVD. Maar helaas het lukt niet omdat ik bij bestand-film publiceren geen optie DVD zie.

Heeft iemand een oplossing?


Want bij de helpdeskwebsite van microsoft staat:


Een film publiceren en op een dvd branden
Als u een film wilt publiceren en op een dvd wilt branden, moet u beschikken over Windows DVD Maker. Dit programma wordt geleverd bij Windows Vista Ultimate en Windows Vista Home Premium. U hebt ook een dvd-brander nodig.

1.Plaats een lege beschrijfbare dvd in uw dvd-brander.


2.Open een project in Windows Movie Maker.


3.Klik in het menu Bestand op Film publiceren.


4.Klik op DVD en klik op Volgende. Windows DVD Maker wordt geopend. (HIER GAAT HET MIS)


5.Voer de stappen uit om een dvd te maken met Windows DVD Maker.
 
Hallo, ik probeer je te helpen. In windows 7 zat het er nog in, maar in windows 8 dus niet meer.

Ik weet het niet heel zeker maar volgens mij moet je hem eerst opslaan op je computer, dan weer opvragen en dan branden. Is dat wat. Hoop ik dan.

Gruwelijk he. Probeer het anders hier eens DVD styler. Klikje
 
Laatst bewerkt:
met eenn programma zoals Nero kan je dvd's branden. Gelijkaardige programma's werken waarschijnlijk ook :).
 
Zou het zo zijn dat het via windows 8 niet meer kan?
weet iemand dat?

Hoe krijg ik zo'n programma op mijn PC?

ja sorry, blond :p
 
He blond (ie) ik zei in mijn berichtje met #2 dat het niet kan bij windows 8. :p
 
Ik heb wellicht nog een tip. Kijk hier eens. Klik eerst eens een beetje door die site heen en lees even alles op je gemak door.

Wellicht ben je hier mee geholpen. Het is Engelstalig. Kijk alleen uit wat je uit vinkt of aan vinkt. Vaak installeer je dat ook mee.

Ik heb het niet geprobeerd. Klikje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan