Draaitafel kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickieFalcon

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2014
Berichten
5
Hallo iedereen! Ik wil graag een beetje muziek door elkaar remixen, alleen wat moet ik dan kopen/downloaden? Een draaitafel leek mij wel vet, dan remix je een beetje muziek door elkaar enzo, ben een beginner dus snap er nog niet echt veel van. Graag info en tips van wat ik moet halen/downloaden.

M.v.g. Rick Valk
 
Misschien een wat vreemde vraag maar op welke muziekdrager staat die muziek dan die je af wilt spelen op de draaitafel ?
 
Uhm wist je nog toen ik zei ; ben een beginner, wat is een muziekdrager? Is misschien een hele domme vraag.
 
Vandaar ook mijn vraag. :)

Een muziekdrager is een CD, een DVD, een USB-stick, een cassettebandje, een single, een LP, een band van een bandrecorder en ik denk dat er nog wel een paar te verzinnen zijn. Overigens, bovenstaande zijn niet allemaal per definitie muziekdragers maar kunnen dit wel zijn.
 
Owh het liefst speel ik de muziek vanaf mijn laptop af. Heb zo'n kabeltje die aan beide kanten mp3 aansluiting heeft (zo speel ik ook altijd muziek af vanaf mijn laptop op mijn boxen) dus als je vraag zo beantwoord is, graag weer naar de vraag wat ik moet kopen/downloaden. :D
 
Wanneer je van plan bent om muziek vanaf je laptop of mp3 speler op een draaitafel af te spelen kan ik je alleen maar adviseren om jezelf eerst eens een beetje in het een en ander te verdiepen.

Zoek eens een plaatje pop hoe een draaitafel er uit ziet, kijk eens wat je er mee kunt doen.
 
Altijd leuk.. Met een draaitafel speel je platen af (goed, en timecode vinyl). Platen zijn van die ronde zwarte schijven, die je wel eens ziet in zwart wit films..
Als je wilt leren mixen met muziek die op je laptop staat, zou je een 'DJ controller' kunnen kopen. (Is hardware, kun je dus niet downen).
Zo'n ding sluit je via USB op je computer aan, en je kunt er een koptelefoon in prikken.
Je kunt die dingen kopen vanaf 50 tot 1500 euro, kijk hier eens: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-controller/bekijk-alle-producten.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan