XBOX (Original) aansluiten op Monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
357
Hallo,

Ik heb mijn oude XBOX uit de kast getrokken, hij werkt nog perfect, hij is alleen een hele tijd niet gebruikt.
Nu wil ik deze graag aansluiten op mijn monitor, een LG Flatron W2453V-PF. Ik gebruik deze ook voor mijn XBOX 360.
Hij heeft 1 HDMI poort (XBOX 360), 1 DVI poort (PC) en 1 vrije VGA poort. Ik vroeg me af of ik via een goede manier de XBOX op VGA kan aansluiten, maar zodat er nog wel geluid door komt. Dat is waar ik een beetje mee zit.
Een HDMI zou ook kunnen, dan wissel ik gewoon elke keer de kabels op als ik op de XBOX wil spelen i.p.v. de XBOX 360. Er zijn namelijk een aantal geweldige spellen die ik nog wel eens zou willen spelen op de oude XBOX, vind ik veel fijner dan ze te spelen op de XBOX 360.

Is er een goede manier op mijn XBOX op mijn monitor aan te sluiten d.m.v. een kabel die bijvoorbeeld scart omzet naar HDMI of VGA? Er gaat vanaf mijn monitor wel een 3,5mm geluidskabel naar mijn speakers, via deze weg krijg ik geluid van mijn XBOX 360 dus misschien dat dat bij de XBOX ook wel werkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Bedankt en met vriendelijke groet,
Rajeev
 
Er is wel een adaptertje voor die de grote video output van de xbox omzet naar VGA en RCA voor eventueel geluid, maar waar je die nou zou kunnen kopen at weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan