AANBEVOLEN filmpjes in Youtube verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcelzelf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2014
Berichten
3
Beste forumlezers,

Op mijn Android tablet kijk ik wel eens filmpjes van youtube. Recentelijk heb ik er een paar keer enkele bekeken in de categorie "bloot". Daardoor is het zo geworden dat als ik youtube open er onder vermelding "AANBEVOLEN" een lijst met allerlei "bloot" filmpjes verschijnt.

Dat is nogal irritant dus heb ik gezocht om het te kunnen verwijderen. Helaas slaag ik er niet in om die AANBEVOLEN lijst weg te krijgen. Als ik inlog op mijn account verschijnt een lijst met AANBEVOLEN neutrale filmpjes. Ben ik niet ingelogd dan verschijnt een lijst met filmpjes die ik niet wil.

Mijn vraag: Kan iemand een manier uitleggen, graag zo begrijpelijk mogelijk, om de door Youtube aanbevolen items te verwijderen?

Groet,
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net mijn windows opnieuw geinstalleerd, en YouTube geeft nog steeds dezelfde aanbevolen lijst.
Kortom: YouTube slaat dit extern op, op hun servers.
Daar doe je niet zoveel aan ben ik bang..
 
Noodoplossing is wellicht HEEL VEEL ander video's kijken... tot alleen die categorie wordt weergegeven.
 
Beste Domero,
Ik denk dat ge gelijk hebt en dat het zo is dat alles bij Google wordt opgeslagen.

Beste Venga,
Dat is te proberen. Wie weet kan het werken.

Beste headlight,
Zo simpel is het niet.

Vr. groet,
Marcel
 
Helemaal onderaan de Youtube pagina vindt je een 'veiligheidsmodus', die als een soort ouderlijk toezicht werkt. Films die als niet-geschikt worden gezien, worden uit de zoekresultaten gefilterd. Dus waarschijnlijk ook uit de Aanbevolen lijst. Misschien helpt het om bepaalde films zelf nog als ongepast aan te merken. Info: https://support.google.com/youtube/answer/174084?hl=nl
 
Beste vandahl,

Dank voor uw reactie maar helaas, ook het instellen van het zoekfilter op "streng" maakt geen wezenlijk verschil. De enige oplossing, voor zover ik kan vinden, is het geheel verwijderen van het account. Maar zelfs dan worden de data niet vernietigt maar blijven bewaard en zijn enkel niet meer zichtbaar. Het is daarna niet mogelijk om opnieuw een account aan te maken met dezelfde naam.

Groet,
Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan