macbook pro 17 inch 2006 scherm reparatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
188
Hallo,

ik heb een macbook pro 17 inch uit 2006. ik ga deze laptop de komende 2-3 weken gebruiken als vervanging voor mijn windows laptop die word gerepareerde. het enige probleem met deze laptop is dat het beeldscherm voor de helft grijs is. op een extern scherm werkt alles zonder problemen. wat ik denk is dat het snoer dat van het moederbord naar het scherm loopt kapot of beschadigt is. ik vroeg me af of iemand weet waar ik een vervangend snoer kan kopen, ik zelf kon er geen vinden. Als je denkt dat het ergens anders aan licht hoor ik dat graag en dan ga ik daar naar kijken. ik heb wel veel ervaring met het openen van deze laptop ik heb hem namelijk 2 jaar geleden kapot gekocht en gerepareerd(er stak een stuk metaal uit en de ventilatie klonk als een helikopter).

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen en alvast bedankt. :thumb:

laptop info:
macbook pro 17 inch uit 2006
OS: 10.6.8
CPU: 2.16 GHz Intel Core Duo
RAM: 2gb 667 MHz ddr2
hard disc: 500 gb

symptomen specifiek:
tijdens het aan zetten is het scherm meestal helemaal grijs of voor 3/4e. als ik dan de laptop dicht doe, wacht tot hij slaapt en dan weer open is nog maar de helft grijs. de helft die grijs is laat nog wel iets zien. als ik met een venster over het scherm beweeg zie je dat ook erg vaag op de grijze helft.
 
weet iemand op zijn minst waar ik een nieuw 17 inch beeldscherm kan kopen voor deze mac?
 
als typenummers kloppen, dan zullen ze allemaal wel voldoen.
 
ik gebruik de mac onderhand niet meer. ik een andere laptop die prima werkt. daarnaast licht het achteraf ook niet aan het beeld scherm want ik gebruikte de laptop een keer voor 6 uur achter elkaar met een extern scherm en toen ging ineens het hele scherm weer aan. weet niet pressies wat er mis is maar ik vind wel goed zo.
bedankt voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan