brom/krasgeluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik heb een mp3 speler gekocht,een Difrnce. .Ik heb cd,s gedownload via de pc.En op de mp3 gezet. Maar als ik hem afspeel krijg ik na een tijdje bromgeluiden en gaat hij langzamer spelen.Terwijl als ik hem in de pc doe dan is er niks aan de hand. En als ik bij de mp3 de koptelefoon er op zet heb ik die bromgeluiden weer. Dus wat is dit..????
 
Een MP3 speler gaat niet langzamer spelen, die gaat hooguit iets zachter (minder luid) spelen om vervolgens uit te gaan.
Welk type hebben we het over?
 
Mp3

We hebben het over een mp851. De mp3 speler gaat wel degelijk langzamer spelen. Hij gaat niet zachter spelen,maar langzamer. Druk je de MODE knop even in en laat je hem meteen weer los dan speelt hij weer normaal.maar dit duurt ong. 30-60 sec en dan herhaalt het zich weer.Dit is al de 3e nieuwe die we van de Kijkshop krijgen. En steeds het zelfde probleem
 
Ik neem aan dat je de MP3 files van de CD heb geripped en deze op de MP3 speler heb gezet?
Misschien zou de MP3 speler de hoge bitrate van de CD niet aan kunnen een geeft dit problemen.

De bitrate van muziek van een CD zijn als goed is 320kbps als ik het goed heb.

Je kan proberen een MP3 te downloaden met een lagere bitrate en deze af te spelen van de MP3 speler.
Bijvoorbeeld 128kbps.

http://mp3.com/top-downloads/

Muziek van deze website is 128kbps.
Qua kwaliteit zou je haast geen verschil merken.

plus je heb wat extra ruimte over op je MP3 speler wat betekend dat er meer nummers op kunnen omdat de bestands grote een stuk kleiner is van 128kbps MP3tjes dan 320!

Succes!
 
mp3

Oke dank je wel. maar de artiesten die ik op de mp3 wil hebben staan daar weer niet op
 
http://www.youtube-mp3.org/nl

Via deze website kan je een muziekje van youtube downloaden en converteren naar MP3.

De bitrate zal 128kbps worden wat goed zou moeten werken voor jou MP3

Even linkje van je filmpje kopieeren en deze in de website plakken.

Misschien is dit een oplossing?
 
Suggestie van RonVerhaar is een goeie (probeer mp3's met lager bitrate).
Vaak kun je in het programma om een CD te rippen kiezen in welke bitrate (als je mp3 kiest) het opgeslagen moet worden.
Overigens is de bitrate van audio op een audio CD: 1.411,2kbps (kun je nagaan hoeveel er wordt weggegooid als je dit omzet naar mp3).
 
Laatst bewerkt:
Suggestie van RonVerhaar is een goeie (probeer mp3's met lager bitrate).
Vaak kun je in het programma om een CD te rippen kiezen in welke bitrate (als je mp3 kiest) het opgeslagen moet worden.
Overigens is de bitrate van audio op een audio CD: 1.411,2kbps (kun je nagaan hoeveel er wordt weggegooid als je dit omzet naar mp3).

Mooie aanvulling aan de thread bedankt! leer ik ook nog is wat :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan