FTP server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janzoon

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Berichten
107
Hallo,

Ik gebruik op een W7 pro PC een FTP server "Bulletproof 2.4".
De poorten zijn ingesteld op 20 en 21 in de Pasv mode. In de router Cisco 3928 is het vaste ingestelde IP adres van de PC in Portforward vermeld op TCP en enabled. De toegang wordt verleend op een HDD die gedeeld is. De map op de PC heeft een naam.

Als ik testprogramma's op internet gebruik dan verwijs ik naar mijn Internet IP adres (meestal heeft het test programma het adres al gevonden), Naam van de Map op de HDD en het bij behorende wachtwoord en Pasv mode is dan aangeklikt.

Normaal gesproken zie je dan het resultaat in het test programma zoals naam van de Map en wat er instaat. Dit verschijnt niet!
Wat ik wel zie in de server wie er inlogt en dat hij/zij door op MAP is en het wachtwoord is geaccepteerd.
Het testen op de ftp nieuwsgroep levert het zelfde op, men ziet geen resultaat.

Als nu iemand iets van mij wil hebben wat te groot is om te mailen, dan ziet hij/zij geen resultaat van het inloggen en dus niet ziet wat er te downloaden is.

De vraag is waar zit het probleem?
Ik hoop dat ik duidelijk ben.
 
"net2ftp" is één van de test programma's, de ander die voldoet aan mijn beschrijving is www.g6ftpserver.com/en/ftptest en daar hebben de gebruikrs problemen mee.
Waar zou ik het rechten/delen moeten zoeken in de server is alles ingesteld in dit geval downloaden in een bepaald gebied.

De rode letters onder je tekst waar slaan die op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan