NAS op de tv via een repeater

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickjw

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2013
Berichten
139
Hallo techneuten,

Ik heb geen Smart TV maar kan wel bij mijn Nas op de volgende manier: Kabel van mijn router naar mijn tv.
Ik wil geen kabel door het huis laten lopen dus heb ik een repeater naast de tv gehangen en vanuit die repeater een kabel in de tv maar nu is mijn NAS onvindbaar.

Weet iemand het probleem of hoe ik het kan fixen?

Bij voorbaat dank!

~Rick
 
Afhankelijk van het type repeater kun je hem ook instellen als draadloze client (of evt., minder kansrijk, als draadloze bridge).

Kan hij als client worden ingesteld, doe dat dan, test het op een pc of laptop in de buurt van de tv en sluit daarna de repeater op de tv aan.

Tijs.
 
Ik heb een router van TP Link en daarop nu ook een repeater van TP Link. Het werkt gewoon, maar alle aparaten geeft de tv gewoon niet weer...
 
Een repeater heeft alleen een bedrade aansluiting om 'm te configureren. Dus je hebt op jouw manier niet (ook) een draadloze bridge/client, alleen een repeater.
De bedrade aansluiting op een draadloos apparaat heeft alleen een actieve functie als het apparaat functioneert als router, client, bridge of accesspoint.

Tijs.
 
Zou wel gepast zijn om een terugmelding te geven op mijn vorige posting óf de vraag als opgelost aan te geven.

Tijs.
 
Alternatief: een Android stick of box via HMDI of USB aansluiten....
Dan wordt je tv een smart tv...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan