Online tv kijken werkt niet meer op mijn laptop. Hoe kan ik dat weer goed krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dora59

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2014
Berichten
15
Ik heb altijd online tv kunnen kijken met mijn UPC account, maar nu ineens niet meer. Ik heb Silverlight, en Flash. Ik ben in de winkel van UPC geweest en daar kon ik wel met mijn inloggegevens tv kijken.
Ook heb ik het al met andere browsers geprobeerd, zoals Firefox of Internet Explorer. Het meest maak ik gebruik van Google Chrome.
Mijn systeem is Windows Vista en de laptop is van Acer, gekocht in 2009.
UPC kon mij helaas niet verder hiermee helpen, omdat het waarschijnlijk toch aan mijn laptop ligt. Ik heb een goede kabelverbinding met het modem en ook alles al een keer gereset, maar niks helpt. Programma gemist of YouTube werkt allemaal prima.
Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven wat ik kan doen om online tv kijken weer goed te krijgen.
Met vriendelijke groet,
 
Welkom op helpmij.nl :thumb:

Zijn silverlight en flash beide volledig geupdated?
Blokkeert je firewall niet het een en ander?
 
Welkom op helpmij.nl :thumb:

Zijn silverlight en flash beide volledig geupdated?
Blokkeert je firewall niet het een en ander?
Hoe kan ik zien of silverlight en flash volledig geupdated is? Firewall staat aangevinkt. Nu ben ik bij een computerwinkel langs geweest en die zeiden dat er een speciale plug in voor nodig is als je horizon hebt. Maar het gekke is dat ik een paar maanden geleden gewoon nog online tv kon kijken.
 
Welkom op helpmij.nl :thumb:

Zijn silverlight en flash beide volledig geupdated?
Blokkeert je firewall niet het een en ander?

Hoe kan ik zien of silverlight en flash volledig geupdated is? Ik heb firewall aangevinkt staan. Ik ben nog langs een computerwinkel geweest en de medewerkers vertelden mij dat ik een speciale plug in nodig had voor online tv kijken. Toch vreemd, want een paar maanden geleden lukte het gewoon wel en toen had ik ook horizon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan