Geen toegang tot app store

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo,

Ik heb een update gedaan naar 8.1 en nu heb ik geen toegang meer tot de app store. Er staat "fout" bij het icoontje.
Hoe verhelp ik dit?
 
Hallo Jessy, wellicht deze even helemaal doorlezen en kijken of je wat kunt oplossen. Klik
 
Als ik de probleemoplosser gebruik krijg ik de melding zoals in de bijlage.Knipsel.PNG
 
Kennelijk zit je in een spiraal van problemen. Nadat je de update hebt gedaan naar windows 8.1 bericht van gisteren dus. Je zou haast denken dat het niet is op te lossen, als de probleem oplosser al niet werkt. Drie problemen die er niet om liegen. Wat heb je, laptop ??

Anders fabrieks instellingen overwegen. Er zijn meerdere problemen met windows 8.1

Probeer deze troubleshooter eens.

http://go.microsoft.com/?linkid=9830262
 
Ik denk het ook.... Ik heb een Fujitsu laptop (U772). De troubleshooter kwam met het resultaat in de bijlage. Knipsel.PNG
Maar helaas werkte het toen nog niet! Toen heb ik uiteindelijk Windows repair van Tweaking.com gebruikt en nu kom ik wel weer in de store ondanks dat er nog steeds "fout" bij staat. Dit staat overigens ook bij andere apps (die er na herinstallatie al op stonden zoals mail, weer, foto's, pc-instellingen etc.) maar ook die werken gewoon. En als ik één van die apps aan menu start vast maak staat er een kruisje in de rechter beneden hoek.
 
Dit is ook nog wat ik kan bedenken, maar of het helpt weet ik niet.

Je hebt gewoon problemen met updates die kennelijk niet lekker werken in windows 8.1. Tja daar kan ik verder niets aan doen.

Probeer eens deze stappen uit te voeren:

klik op de Store tegel en probeer een gratis app te installeren, probeer de app dan te starten.

Controleer hierna of de andere apps ook weer werken.

Druk gelijktijdig op de Windows logo-toets en de letter X en kies "Configuratiescherm"

klik op "Systeem en beveiliging", daarna op "Windows Update" en kies "Naar updates zoeken". Installeer alle essentiële updates.

En weer succes.
 
Laatst bewerkt:
@ Manamana: Het installeren van nieuwe apps werkt. Ook de apps waar "fout" bij staat werken gewoon.
@ Mik Zjegger: Thanks voor je aanvulling. Ik zal dat proberen wellicht krijg ik daar de foutmeldingen mee weg.
 
@ Mik: Helaas haalt dit de foutmeldingen niet weg. Maar zoals eerder gezegd, alles werkt wel gewoon dus ik laat het maar zo!
 
Nou ja in ieder geval werkt het dan weer en kun je vooruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan