Videos downloaden van VTM

Status
Niet open voor verdere reacties.

unix

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2014
Berichten
171
Hallo iedereen

Ik kijk graag de serie 'buurtpolitie'. Ik kan die ook online bekijken op vtm maar ik wil ze liever op men pc hebben zodat ik ze later nog kan bekijken. Is er een mogelijkheid voor die te downloaden? Hier is een voorbeeld link van een aflevering : http://vtm.be/video/volledige-afleveringen/id/256412855141000

Downloadhelper voor firefox werkt niet. Kan enkel de reclame die ertussen komt downloaden..

Hartelijk dank
 
Ik twijfel of dit niet in strijd is met de Helpmij-regels, kopje Warez. Officieel is het downloaden van auteursrechtelijk materiaal een schending van copyright, wat volgens het Helpmij Reglement niet mag...
 
is het ook tegen de regels voor persoonlijk gebruik?
 
Ja, het downloadverbod dat dit jaar van kracht is geworden verbied het...
 
Dit is nog steeds een grijs gebied als het om copyrights gaat.
Zijn op de achtergrond in overleg hoe we dit gaan aanvangen.
 
In dit geval is het toegestaan de filmpjes te downloaden voor eigen gebruik.
De vraag is dus toegestaan.
Meer informatie omtrent de filmpjes van VTM.
 
Ik begrijp dat het een grijs gebied is. Sorry voor jullie hiermee lastig te vallen. Ik zal de vraag als opgelost zetten toch bedankt :thumb:
 
Er is geen enkele reden om de vraag op opgelost te zetten aangezien deze dat nog niet is. Mijn collega jackall zei in het vorige bericht al dat de vraag was toegestaan :)



[edit]Na wat rondzoeken kwam ik op het programma Foxreal YouTube FLV Downloader Pro. Die zou u eens kunnen proberen.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ok heb het weer aangepast. Ik heb Foxreal Youtube FLV Downloader Pro gedownload en de trial uitgeprobeerd. Maar helaas zonder enige goede resultaat tocht bedankt. Het was het testen waard! ;)
 
Aangezien in de overeenkomst staat dat er een kopie voor thuisgebruik gemaakt mag worden zou ik in dit geval gewoon eens even mailen. Misschien is het makkelijker dan we denken :) (ben hier zelf ook niet zo in thuis aangezien ik weinig / geen tv kijk :))

Uiteraard het antwoord even hier vermelden zodat andere er ook wat aan hebben :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan