Windows 8 Muis Scrollt naar beneden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvann

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2010
Berichten
89
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een extreem raar iets op mijn laptop (Laptop van ASUS: N750JK-T4171).
Het lijkt wel alsof het touchpad / muis, na een bepaald aantal minuten als ik de laptop opstart, uit zichzelf heel de tijd naar beneden gaat scrollen.
Dit is verschrikkelijk iritand en je komt er ook gewoon niet meer uit als het gebeurt.

Wat heb ik geprobeerd:
- Laptop zonder externe muis bedienen
- Laptop touchpad uitgezet
- Pas geinstalleerde Software verwijderd

Geen van de bovenstaande dingen helpt, misschien dat een systeemherstel werkt maar voor de rest ben ik radeloos.
Mijn externe muis werkt perfect op mijn desktop PC, daarnaast heb ik vrij weinig geïnstalleerd op mijn laptop.

Iemand enig idee?

EDIT: De laptop is relatief nieuw, net 2 maanden.

EDIT 2: Systeemherstel heeft niet gewerkt

EDIT 3: Als ik mijn laptop in slaapstand zet en hem dan weer start is het probleem verholpen, nu nog kijken voor hoe lang.

EDIT 4: Uiteindelijk na een slaapstand gebeurt het weer opnieuw.


EDIT 5: Ben er achter gekomen dat het om pijltje omlaag gaat en niet om scroll (zie mijn 2de post)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dus het probleem, ik heb geen idee waaraan het ligt.

De externe muis werkt prima aan mijn Desktop, daar heb ik geen problemen.

Op mijn laptop:
- Externe muis aan & touchpad uit = Scrollen
- Externe muis uit & touchpad aan = Scrollen

Maar ik zie dat ik bij versie 194 zit ipv 228 dus ik zou de drivers wel ff installeren.

EDIT: Oke die drivers hadden geen nut, had ze geinstalleerd en moest mijn laptop herstarten, gelijk bij het inlogscherm van Windows 8 begon mijn muis alweer te scrollen ik kan niet eens inloggen :(

EDIT 2: Oke ik heb een soort van geinige ontdekking gedaan, toen de laptop aan het scrollen was hield ik CTRL + ALT ingedrukt en toen draaide mijn scherm 180 graden. CTRL + ALT + PIJL OMLAAG is het scherm draaien dus het lijkt me dat de laptop pijltje omlaag indrukt IPV mousescroll?


EDIT 3: Heb nu een klein dom programmatje gemaakt in gamemaker dat als pijltje omlaag ingedrukt word dat het object omlaag gaat, kijken of dat ook gebeurt als het hele gebeure weer gaat scrollen, misschien ken ik met het programma "WhatPulse" achterhalen wat telkens die knop indrukt.

EDIT 4: Het object is omlaag gaan bewegen, het is dus pijltje omlaag! WhatPulse heeft jammergenoeg niet gemeten welk programma dat doet :(
 
Laatst bewerkt:
Laten we hopen dat dat het oplost

Helaas het scrollen is weer begonnen

Is er misschien een manier om te zien welk programma (of weet ik het) een toets gebruikt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gescanned met Macaffee en AVG maar deze zeide niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan